@MThaastrup Jeg kan se at STIL har slået et par multispændende jobs op.
-
wrote for 14 dage siden sidst redigeret af
@MThaastrup Jeg kan se at STIL har slået et par multispændende jobs op. Dem kommer jeg helt sikkert til at bruge tid på at skrive ansøgninger
-
@MThaastrup Jeg kan se at STIL har slået et par multispændende jobs op. Dem kommer jeg helt sikkert til at bruge tid på at skrive ansøgninger
wrote for 14 dage siden sidst redigeret af@tokeriis Uh, gør endelig det 🤩. Vi er en smaddegod arbejdsplads - og hvis det ikke er et øjeblik, så skriver man bare til mig, for jeg er både AMR og TR
-
@tokeriis Uh, gør endelig det 🤩. Vi er en smaddegod arbejdsplads - og hvis det ikke er et øjeblik, så skriver man bare til mig, for jeg er både AMR og TR
wrote for 14 dage siden sidst redigeret af@MThaastrup Fedt! Du har talt godt om det en del gange efterhånden
️
-
@tokeriis Uh, gør endelig det 🤩. Vi er en smaddegod arbejdsplads - og hvis det ikke er et øjeblik, så skriver man bare til mig, for jeg er både AMR og TR
wrote for 14 dage siden sidst redigeret af@MThaastrup Grmbl, man skal åbenbart være på Sjælland hvis man vil overveje CISO.
-
@MThaastrup Grmbl, man skal åbenbart være på Sjælland hvis man vil overveje CISO.
wrote for 14 dage siden sidst redigeret af@holsta ALTSÅ min erfaring med STIL er, at placeringen af de fleste job er til diskussion (evt
med et par dage i Kbh hver 14. dag), hvis man er DEN rette kandidat.
Man kan altid ringe, vise interesse og spørge...
Mit job var slået op i København. Det kunne jeg fint diskutere mig ud af, også selvom jeg dengang var det eneste teammedlem på Lyseng.
-
@holsta ALTSÅ min erfaring med STIL er, at placeringen af de fleste job er til diskussion (evt
med et par dage i Kbh hver 14. dag), hvis man er DEN rette kandidat.
Man kan altid ringe, vise interesse og spørge...
Mit job var slået op i København. Det kunne jeg fint diskutere mig ud af, også selvom jeg dengang var det eneste teammedlem på Lyseng.
wrote for 14 dage siden sidst redigeret af@MThaastrup Ih, du arbejder jo i mit gamle kvarter! Jeg er opvokset på Elverdalsvej, og har sejlet meget med fjernstyrede både i bassinet foran hovedindgangen til Amtsgården…
-
@MThaastrup Ih, du arbejder jo i mit gamle kvarter! Jeg er opvokset på Elverdalsvej, og har sejlet meget med fjernstyrede både i bassinet foran hovedindgangen til Amtsgården…
wrote for 14 dage siden sidst redigeret af@SorenMRiis Jeg arbejder bogstaveligt talt i Amtsgården, ja - men går dog som regel ind ad døren lige på den anden side i forhold til bassinet
-
wrote for 8 dage siden sidst redigeret af@MThaastrup Done! Hvis jeg bliver kaldt til samtale, kan det være vi kan tage en snak inden?
-
@MThaastrup Done! Hvis jeg bliver kaldt til samtale, kan det være vi kan tage en snak inden?
wrote for 8 dage siden sidst redigeret af@tokeriis Ja, da, selvfølgelig! Det er ganske vist ikke mit team, der har job opslået, men noget kan jeg formentlig svare på