Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Hjemmearbejdspladsen, hvor jeg har en dejlig, afslappende lørdag med kun et enkelt større server-nedbrud, manglende omdeling i resten af DK (tror vi nok - men omdelingspartneren er ikke sikker), og så generelt bare kaos.

Hjemmearbejdspladsen, hvor jeg har en dejlig, afslappende lørdag med kun et enkelt større server-nedbrud, manglende omdeling i resten af DK (tror vi nok - men omdelingspartneren er ikke sikker), og så generelt bare kaos.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
10 Indlæg 5 Posters 1 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • sorenmriis@helvede.netS This user is from outside of this forum
    sorenmriis@helvede.netS This user is from outside of this forum
    sorenmriis@helvede.net
    wrote sidst redigeret af

Hjemmearbejdspladsen, hvor jeg har en dejlig, afslappende lørdag med kun et enkelt større server-nedbrud, manglende omdeling i resten af DK (tror vi nok - men omdelingspartneren er ikke sikker), og så generelt bare kaos.

Så jeg har været i gang siden kl. 5:30 i morges. Og det ovenstående betyder forsinkelser i omdelingen, og dermed endnu mere arbejde til mig hele eftermiddagen.

fanden@helvede.netF mthaastrup@helvede.netM folfdk@helvede.netF 3 Replies Last reply
    0
    • sorenmriis@helvede.netS sorenmriis@helvede.net

Så jeg har været i gang siden kl. 5:30 i morges. Og det ovenstående betyder forsinkelser i omdelingen, og dermed endnu mere arbejde til mig hele eftermiddagen.

fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
      fanden@helvede.net
      wrote sidst redigeret af

@SorenMRiis Jeg håber de hyggelige omgivelser får alle småkriserne til at glide lidt bedre 🤗

sorenmriis@helvede.netS 1 Reply Last reply
      0
      • fanden@helvede.netF fanden@helvede.net

@SorenMRiis Jeg håber de hyggelige omgivelser får alle småkriserne til at glide lidt bedre 🤗

sorenmriis@helvede.net
        wrote sidst redigeret af

@fanden Jeg har lige nu 53 uaflyttede beskeder på min telefonsvarer og orker slet ikke tjekke min inbox... Jeg ville faktisk være lidt glad for en lille krise i stedet for det her. 😉

fanden@helvede.netF 1 Reply Last reply
        0

@fanden Jeg har lige nu 53 uaflyttede beskeder på min telefonsvarer og orker slet ikke tjekke min inbox... Jeg ville faktisk være lidt glad for en lille krise i stedet for det her. 😉

fanden@helvede.net
          wrote sidst redigeret af

@SorenMRiis Arh, tag dig et glas vin mens du lytter til beskeder, så kan du danne et overblik. Og jeg vil vædde med, din inbox er 4-5 tråde, du kan svare med en copy/paste: "status er..."

0
          • fanden@helvede.netF fanden@helvede.net

@SorenMRiis Arh, tag dig et glas vin mens du lytter til beskeder, så kan du danne et overblik. Og jeg vil vædde med, din inbox er 4-5 tråde, du kan svare med en copy/paste: "status er..."

sorenmriis@helvede.net
            wrote sidst redigeret af

@fanden Min inbox er individuelle henvendelser, der skal håndteres hver især og så besvares med hvad der kommer til at ske i netop dette tilfælde... Så intet er boilerplate, desværre.

Men det hele skal først være håndteret inden kl. 6 i morgen, så jeg kan vel gøre det i morgen når jeg står op og bare lade være med at tænke på det i dag.

(Jeg er nu oppe på 75 tlf-beskeder...)

evilcartyen@mstdn.dkE 1 Reply Last reply
            0

mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
              mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
              mthaastrup@helvede.net
              wrote sidst redigeret af
              Dette indlæg er slettet!
              1 Reply Last reply
              0

folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                folfdk@helvede.net
                wrote sidst redigeret af

@SorenMRiis
                Jeg kan forstille mig der er ret travlt helt generelt sådan i og omkring julen.

At der så kommer de her ekstra ting oveni er jo ret bøvlet.

Fik du serveret kaffe undervejs eller hvordan?

Der er vel en grund til man er gift? 😊

(Og så kan jeg lige de på nogle af svarene at det ikke er gået over endnu, så jeg sender et virtuelt klap på skulderen som opmuntring)

0
                • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

@SorenMRiis
                  Jeg kan forstille mig der er ret travlt helt generelt sådan i og omkring julen.

At der så kommer de her ekstra ting oveni er jo ret bøvlet.

Fik du serveret kaffe undervejs eller hvordan?

Der er vel en grund til man er gift? 😊

(Og så kan jeg lige de på nogle af svarene at det ikke er gået over endnu, så jeg sender et virtuelt klap på skulderen som opmuntring)

sorenmriis@helvede.net
                  wrote sidst redigeret af

@folfdk Det er mig, der serverer kaffe og morgenmad - sådan indimellem at forsøge at få aviser, breve og pakker ud...

Og i dag har jeg så alle efterdønningerne. Plus en fucked-up printer, jeg må tage ind og fikse så snart Tommy kommer hjem med bilen.

Så jeg har ca. 1½ time nu, hvor jeg ikke kan gøre en skid. Så må jeg jo slappe af.

(Det er *ikke* i dette humør, jeg skal bage endnu et læs brunkager; de skal bages med kærlighed og ikke med frustration!)

folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
                  0

@folfdk Det er mig, der serverer kaffe og morgenmad - sådan indimellem at forsøge at få aviser, breve og pakker ud...

Og i dag har jeg så alle efterdønningerne. Plus en fucked-up printer, jeg må tage ind og fikse så snart Tommy kommer hjem med bilen.

Så jeg har ca. 1½ time nu, hvor jeg ikke kan gøre en skid. Så må jeg jo slappe af.

(Det er *ikke* i dette humør, jeg skal bage endnu et læs brunkager; de skal bages med kærlighed og ikke med frustration!)

folfdk@helvede.net
                    wrote sidst redigeret af

@SorenMRiis
                    Jeg håber du faktisk har kunnet få afslappet lidt i den 1½ time du har haft.

Og ja, god pointe med brunkagerne!

Jeg skal have pebernødderne bagt, jeg har samlet dejen, men der er også andre planer i dag, så der skal lige være tid.

1 Reply Last reply
                    0

@fanden Min inbox er individuelle henvendelser, der skal håndteres hver især og så besvares med hvad der kommer til at ske i netop dette tilfælde... Så intet er boilerplate, desværre.

Men det hele skal først være håndteret inden kl. 6 i morgen, så jeg kan vel gøre det i morgen når jeg står op og bare lade være med at tænke på det i dag.

(Jeg er nu oppe på 75 tlf-beskeder...)

evilcartyen@mstdn.dkE This user is from outside of this forum
                      evilcartyen@mstdn.dkE This user is from outside of this forum
                      evilcartyen@mstdn.dk
                      wrote sidst redigeret af

@SorenMRiis @fanden

Det tyder jo voldsomt på at du har for meget arbejde, og at din arbejdsgiver skal sætte flere ressourcer på. Ingen supportere jeg kender kan håndtere den mængde henvendelser i løbet af en dag.

Jeg håber du hejser flaget overfor dem!

1 Reply Last reply
                      0
                      Svar
                      • Svar som emne
                      Login for at svare
                      • Ældste til nyeste
                      • Nyeste til ældste
                      • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.