Hahahaha postnord.
-
Og det viser sig at de har svaret i chatten 10.48 og bedt om min adresse. Jeg gik ind i playstore op opdaterede postnord-appen. Så dukkede svaret op. Jeg tror endda jeg har kunnet skrive tilbage. Der er ikke kommet nogen "beskeden kunne ikke sendes" endnu
Nu har jeg chattet med kundeservice. De er fuckng ligeglade. De hævder at have leveret pakken, og hvis den forsvinder efter de har afleveret den er det mit eget ansvar med modtagerflex. Men de har ikke leveret den. De kan ikke give mig adgang til fotoet fordi afsender ikke har registreret min email med pakken. Men det har afsender jo, for ellers havde jeg ikke fået mails fra postnord på dén adresse omkring pakken.
-
@nerdd @tofticles @hunspirillen Det gør simpelt hen én vred. Jeg ved ikke, hvor meget de har udsultet projektet. men - og jeg kan selv høre, hvor gammel jeg lyder - der var altså engang, hvor de havde styr på deres shit.
@mjj @tofticles @hunspirillen Det er *så* pløk, at de blev ofret på privatiseringens alter.
-
Nu har jeg chattet med kundeservice. De er fuckng ligeglade. De hævder at have leveret pakken, og hvis den forsvinder efter de har afleveret den er det mit eget ansvar med modtagerflex. Men de har ikke leveret den. De kan ikke give mig adgang til fotoet fordi afsender ikke har registreret min email med pakken. Men det har afsender jo, for ellers havde jeg ikke fået mails fra postnord på dén adresse omkring pakken.
Nu har de beskrevet fotoet for mig. Det er ikke hjemme hos os...
-
OK. Nu hvor jeg eksplicit har skrevet at det ikke er hjemme hos os, det de beskriver, vil du pludselig gerne starte en sag. Jeg hører fra dem indenfor én business day
-
OK. Nu hvor jeg eksplicit har skrevet at det ikke er hjemme hos os, det de beskriver, vil du pludselig gerne starte en sag. Jeg hører fra dem indenfor én business day
Og ja jeg har kørt hele lortet på engelsk fordi chatbotten snakkede engelsk til mig. Måske fordi min telefon står til engelsk...
-
@hunspirillen Selv Kafka ville have fundet din oplevelse for tyk 🤯
-
Og ja jeg har kørt hele lortet på engelsk fordi chatbotten snakkede engelsk til mig. Måske fordi min telefon står til engelsk...
@hunspirillen Det sker osse altid i min PostNord-app, og det har ikke været muligt at skifte til dansk.
-
@boab @tofticles @hunspirillen Ja, det er helt åndssvagt i modsætning til, hvis de havde kommunikeret det ud til deres partnere i afsenderlandene, som kunne stoppe pakker, der ikke er fortoldede, inden afsendelse.
-
@mjj @tofticles @hunspirillen Det er *så* pløk, at de blev ofret på privatiseringens alter.
@nerdd @tofticles @hunspirillen Jeg mener også, at de burde have taget konsekvensen af, at så meget omkring post er indskrevet i lovgivningen ud fra en forventning om at post er overladt til nogle ansvarlige - så man kunne have valgt at lade Postdanmark håndtere Digital Post også, og så lade dem være forsyningsansvarlig.
-
@hunspirillen De har med 99,9% også GPS-koordinater fra hvor den er swipet leveret og billedet er taget, så det er en ret nem sag at afklare. Problemet er så at forsøge at skaffe pakken tilbage; det er nogle gange nemt og andre gange… ikke så nemt!
-
@boab @nerdd @tofticles Velkommen til fremtiden. Det bliver kun værre. Backend til basiskortets selvbetjening er garanteret vibe coded. Jeg ved ingenting, jeg gætter bare ud fra hvor skidt det virker og hvordan kundeservice fralægger sig ansvaret. Det er slut med fordelene ved det digitale samfund. Nu går det kun nedad bakke. Jeg håber, I nød turen
-
@boab @nerdd @tofticles Velkommen til fremtiden. Det bliver kun værre. Backend til basiskortets selvbetjening er garanteret vibe coded. Jeg ved ingenting, jeg gætter bare ud fra hvor skidt det virker og hvordan kundeservice fralægger sig ansvaret. Det er slut med fordelene ved det digitale samfund. Nu går det kun nedad bakke. Jeg håber, I nød turen
Ved godt det her er totalt boomer, men synes meget toppede for ~15 år siden.
Men godt nok vildt hvor langt nede vi er i forhold til dengang. Det mislykkes at melde mig på et nyhedsbrev igår...