Hey #Sydfyn, gode tips til fri teltning i eller omkring #Svendborg?
-
-
@malte Jeg er ikke sikker på om der er fri teltning, men der en lækker shelterplads herude på Vemmenæs. Jeg tror også folk slår telt op dernede.
Prøv at ringe til Erik på 62541195.
Området kaldes bare “Hegnet”, og ligger lige ned til vandet, men også omgivet af træer.Erik administrerer det og han lægger vist også bade- og toiletfaciliteter til, hvis man har behov.
-
S simonjust@mstdn.dk shared this topic
-
@malte Jeg er ikke sikker på om der er fri teltning, men der en lækker shelterplads herude på Vemmenæs. Jeg tror også folk slår telt op dernede.
Prøv at ringe til Erik på 62541195.
Området kaldes bare “Hegnet”, og ligger lige ned til vandet, men også omgivet af træer.Erik administrerer det og han lægger vist også bade- og toiletfaciliteter til, hvis man har behov.
@malte Du har sikkert allerede tjekket, men den eneste skov hernede af, der er fri teltning i begrebets egentlige forstand, er Rødme Svinehaver.
Jeg kender ikke personlig noget særligt til området. -
@malte Du har sikkert allerede tjekket, men den eneste skov hernede af, der er fri teltning i begrebets egentlige forstand, er Rødme Svinehaver.
Jeg kender ikke personlig noget særligt til området.@Trine_DK Ja og den var lidt langt væk, så derfor jeg spørger efter de hemmelige tips
-
A anderslund@expressional.social shared this topic
S snue@radikal.social shared this topic
-
@malte der er altid plads til telt på Mys.
Ellers er shelterplads sofienlund vidst ret fin
Shelter "Shelterplads Sofielund"
Open in MAPS.ME:
https://maps.me/link/ge0/w4L1iED-iu/Shelterplads_Sofielund -
@malte der er altid plads til telt på Mys.
Ellers er shelterplads sofienlund vidst ret fin
Shelter "Shelterplads Sofielund"
Open in MAPS.ME:
https://maps.me/link/ge0/w4L1iED-iu/Shelterplads_Sofielund@solhverv Tak! Rart at vide