Hvis man går og drømmen om hjemmestrikkede bomuldskarklude, så sælger jeg dem, Mutti producerer, mens hun ser TV eller mødes med sin strikkeklub.
-
Hvis man går og drømmen om hjemmestrikkede bomuldskarklude, så sælger jeg dem, Mutti producerer, mens hun ser TV eller mødes med sin strikkeklub. Nuværende lager ses på fotos, der er også nogle helt hvide. kr 25/stk.
Sig til hvis det frister. Jeg er løbet tør for fingerløse vanter, for det er en eftertragtet vare. Men det kommer flere. -
M mthaastrup@helvede.net shared this topic
A anderslund@expressional.social shared this topic
J jwcph@helvede.net shared this topic
-
Hvis man går og drømmen om hjemmestrikkede bomuldskarklude, så sælger jeg dem, Mutti producerer, mens hun ser TV eller mødes med sin strikkeklub. Nuværende lager ses på fotos, der er også nogle helt hvide. kr 25/stk.
Sig til hvis det frister. Jeg er løbet tør for fingerløse vanter, for det er en eftertragtet vare. Men det kommer flere.@Koefoed Hvor er de fine.
Jeg producerer mine egne, på strikkemaskinen. Det smart, for jeg løber aldrig tør på den måde. -
@Koefoed Hvor er de fine.
Jeg producerer mine egne, på strikkemaskinen. Det smart, for jeg løber aldrig tør på den måde.@Trine_DK meget praktisk.
-
@Trine_DK meget praktisk.