Min bus var forsinket, så jeg tog mine hovedtelefoner af for at nævne det for en anden ventende passager.
-
Min bus var forsinket, så jeg tog mine hovedtelefoner af for at nævne det for en anden ventende passager. Så snart hun begyndte at tale, boblede det ud af hende med lettelse og begejstring. Hun havde lige bestået sin endelige eksamen på SOSU skolen, og havde bare brug for at fortælle det. Hun havde en hue i tasken, men var for genert til at tage den på endnu. Det var ret nuttet 🥰 #DanskerTrut
-
Min bus var forsinket, så jeg tog mine hovedtelefoner af for at nævne det for en anden ventende passager. Så snart hun begyndte at tale, boblede det ud af hende med lettelse og begejstring. Hun havde lige bestået sin endelige eksamen på SOSU skolen, og havde bare brug for at fortælle det. Hun havde en hue i tasken, men var for genert til at tage den på endnu. Det var ret nuttet 🥰 #DanskerTrut
@Tryllesokker Tillykke til hende - selvom hverken du eller jeg kender hende! Jeg har store forhåbninger til ungdommen.
-
F folfdk@helvede.net shared this topic
-
Åh en dejlig historie!
-
Åh en dejlig historie!
@folfdk @Tryllesokker Det var jeg lige på vej til at sige også. Dejligt med en glad historie fra hverdagen.
-
@folfdk @Tryllesokker Det var jeg lige på vej til at sige også. Dejligt med en glad historie fra hverdagen.
@CiaraNi @folfdk @Tryllesokker
Det er mega irriterende når bus og tog er forsinket.
Men det er efterhånden det der skal til før vi snakker med andre mennesker.Så fedt du lyttede. Sød historie.