Jeg er lige blevet færdig med at strukturere hele pensum til 8 overbliksdispositioner for et øjeblik siden.
-
Jeg er lige blevet færdig med at strukturere hele pensum til 8 overbliksdispositioner for et øjeblik siden.
Så har jeg fra mandag (i morgen) til mandag (ugen efter) til at kunne huske indholdet af dem.
Det kan jeg godt selv om jeg er ca. 15 år ude af træning, og med job, barn og det hele, ik' 🫣?
@MThaastrup jeg hepper

-
Så har jeg fra mandag (i morgen) til mandag (ugen efter) til at kunne huske indholdet af dem.
Det kan jeg godt selv om jeg er ca. 15 år ude af træning, og med job, barn og det hele, ik' 🫣?
@MThaastrup
Jo! Det kan du godt!Og du kan også nå at trække vejret og holde 5 minutters pause engang imellem i løbet af hele processen.
-
@MThaastrup jeg hepper

@klgn Tak 🫣
-
@MThaastrup
Jo! Det kan du godt!Og du kan også nå at trække vejret og holde 5 minutters pause engang imellem i løbet af hele processen.
@folfdk det håber jeg 🫣
-
@CiaraNi Taaaak.
Jeg kører på indtil lørdag aften, hvor jeg altså VIL til Midsommerfest med en stak tidligere Twitterdamer og med min kæreste, der deltager første gang (og som i øvrigt ifølge ham selv især er her i weekenden for at lave mad og trylle andre praktiske opgaver væk + give lidt nakkemassage indimellem, så jeg kan fokusere på læsning
️
️). Og så tager jeg slutspurten søndag-mandag - når jeg lige har afhentet mit barn søndag, for hun tager en weekend ved mormor og morfar.
@MThaastrup @CiaraNi det lyder som grundig planlægning, det er jo halvdelen. YOU GOT THIS!
-
@MThaastrup @CiaraNi det lyder som grundig planlægning, det er jo halvdelen. YOU GOT THIS!
-
@MThaastrup Selvfølgelig kan du det! Jeg tror på dig, Mette!
-
@MThaastrup Selvfølgelig kan du det! Jeg tror på dig, Mette!
@fyfor tak 🫣
-
@MThaastrup det kan du helt klart!

-
@MThaastrup Du kan det netop fordi du er vant til at jonglere job, barn og livet. Det kommer til at gå så meget bedre end du frygter

-
@MThaastrup det kan du helt klart!

@Jesper_Buhl Tak, håber at du har ret
️