Udsigten pt.
-
Udsigten pt.
#himmelbio -
Udsigten pt.
#himmelbio@anport god fornøjelse
🥳
-
@anport god fornøjelse
🥳
@aj42 tak - det var en underlig, spøjs fornøjelse, måske den dårligste biografoplevelse ever
-
@aj42 tak - det var en underlig, spøjs fornøjelse, måske den dårligste biografoplevelse ever
@anport åh! Ja, det er svært med solen der kommer ind fra siden (højre)
-
@anport åh! Ja, det er svært med solen der kommer ind fra siden (højre)
@aj42 ha ha, ja, fik solen i øjnene og blæsten hev og larmede i rulletaget, så vi kunne ikke høre særlig meget lyd fra filmen. Mørke scener (soveværelse/aften-scener) var blot helt sorte. Kunne kun læse underteksterne. Suk! 0 stjerner. Jeg kommer ALDRIG igen, lol.
-
@aj42 ha ha, ja, fik solen i øjnene og blæsten hev og larmede i rulletaget, så vi kunne ikke høre særlig meget lyd fra filmen. Mørke scener (soveværelse/aften-scener) var blot helt sorte. Kunne kun læse underteksterne. Suk! 0 stjerner. Jeg kommer ALDRIG igen, lol.
@aj42 heldigvis varede filmen KUN 97 minutter
-
@anport 🫣sikke en fest! 🥳 Jeg har lige opdaget at de viser Betty Blue på fredag 🥳🥳
-
@anport 🫣sikke en fest! 🥳 Jeg har lige opdaget at de viser Betty Blue på fredag 🥳🥳
@aj42 sæderne er også pivringe og benpladsen ligeså … gah!
-
@aj42 sæderne er også pivringe og benpladsen ligeså … gah!
@anport ja, enig.
-
@anport ja, enig.
@aj42 ha, de har brugt 150 millioner kroner på taget … ih du milde himmel.
https://www.euroman.dk/kultur/koldt-paa-toppen-vi-besoegte-koebenhanvs-nye-skandalebiograf/4877236