Hvor er det forudsigeligt at regeringen kommer ud med en finanslov der går efter at gør én bestemt målgruppe gladere, her børnefamilierne, op til den dårligste meningsmåling siden seneste valg, og op til kommunalvalget lige om lidt...
-
Hvor er det forudsigeligt at regeringen kommer ud med en finanslov der går efter at gør én bestemt målgruppe gladere, her børnefamilierne, op til den dårligste meningsmåling siden seneste valg, og op til kommunalvalget lige om lidt... 🫣🫣
(fradrag på yoga? 🤯)
-
Hvor er det forudsigeligt at regeringen kommer ud med en finanslov der går efter at gør én bestemt målgruppe gladere, her børnefamilierne, op til den dårligste meningsmåling siden seneste valg, og op til kommunalvalget lige om lidt... 🫣🫣
(fradrag på yoga? 🤯)
@aj42 ahem, min hustrus redning med en lidt besværlig krop reddes af en ugentlig omgang yoga - denne effekt giver hende så færre sygedage …
Jeg er ikke ekspert på området, men har hørt hele ‘fradrag på yoga’-miseren stammer fra et EU-direktiv som Staten Danmark så vil modarbejde (gennem fradraget). #endofrant -
@aj42 ahem, min hustrus redning med en lidt besværlig krop reddes af en ugentlig omgang yoga - denne effekt giver hende så færre sygedage …
Jeg er ikke ekspert på området, men har hørt hele ‘fradrag på yoga’-miseren stammer fra et EU-direktiv som Staten Danmark så vil modarbejde (gennem fradraget). #endofrant@anport ah, ok. Så der er en mening med galskaben, sådan
🫣
-
@anport ah, ok. Så der er en mening med galskaben, sådan
🫣
@aj42 uden at vide det helt præcist, tror jeg, EU med direktivet ville forsøge at ramme de helt store fitness-kæder (som er amerikanske?) og få dem til at aflevere mere til fælleskassen.
(Min hustrus yogasted her på Nørrebro drives så af et ægtepar, så ligesom alle mulige andre direktiver, forsøger man at ramme de store - men vil desværre også få en negativ effekt på de små).