Nogle mennesker har ingen kvalitetssans (alternativt: det er blevet for nemt at udgive en bog).
-
Nogle mennesker har ingen kvalitetssans (alternativt: det er blevet for nemt at udgive en bog).
Det her er fra et manus, der er blevet trykt og udgivet. Typografen har tænkt at det var ok. Redaktøren har tænkt at det var ok. Forfatteren har tænkt at det var ok. (jeg har en fornemmelse af, at det er én og samme person).
-
Det her er fra et manus, der er blevet trykt og udgivet. Typografen har tænkt at det var ok. Redaktøren har tænkt at det var ok. Forfatteren har tænkt at det var ok. (jeg har en fornemmelse af, at det er én og samme person).
@infonauten Afskrivning fra AI-lydbogsoplæsning med 1,8 x hastighed?
-
@infonauten Afskrivning fra AI-lydbogsoplæsning med 1,8 x hastighed?
@andersvb måske!
-
@andersvb måske!
@infonauten Det er sådan det føles at forsøge at læse det.
-
@infonauten Det er sådan det føles at forsøge at læse det.
@andersvb jeg får sådan en "opgaven må kun fylde 15 sider, men jeg har skrevet 23"-vibe.
-
@andersvb jeg får sådan en "opgaven må kun fylde 15 sider, men jeg har skrevet 23"-vibe.
@infonauten Et problem jeg aldrig har haft. Men det modsatte... Kongen af 1,7 linjeafstand og pkt 11 skrift, pkt 14 mellemrum her
-
@infonauten Et problem jeg aldrig har haft. Men det modsatte... Kongen af 1,7 linjeafstand og pkt 11 skrift, pkt 14 mellemrum her
@andersvb jeg har haft begge problemer. Dispositioner og planlægning var ikke min stærke side, dengang jeg skrev opgaver og sådan noget.
(det er stadig ikke mine stærkeste sider, men nu er det ikke helt så vigtigt)
-
@andersvb jeg har haft begge problemer. Dispositioner og planlægning var ikke min stærke side, dengang jeg skrev opgaver og sådan noget.
(det er stadig ikke mine stærkeste sider, men nu er det ikke helt så vigtigt)
@infonauten Total Steen og Stoffer-energi her. Brugte ligeså meget eller mere kreativ energi og tid på at omgå reglerne som på at udføre opgaven.
-
@infonauten Total Steen og Stoffer-energi her. Brugte ligeså meget eller mere kreativ energi og tid på at omgå reglerne som på at udføre opgaven.
Jeg fortæller altid mine studerende, at de kan få følgende udveksling med mig.
- "Opgaven returneres, fordi den er 78 anslag for lang".
- "Hvorfor vil du dog være så smålig, at du sender en opgave tilbage, bare fordi den er 78 anslag for lang?"
- Hvorfor er du så smålig, at du ikke gider overkomme at fjerne 78 anslag?"
Det er meget sjældent, at nogen prøver på noget.
-
S suneauken@mastodon.world shared this topic