Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Jeg vil vildt gerne høre fra nogen af jer der er forbi menopause og i post-menopause!

Jeg vil vildt gerne høre fra nogen af jer der er forbi menopause og i post-menopause!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
menopausepostmenopause
9 Indlæg 5 Posters 10 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • svedigtype@helvede.netS This user is from outside of this forum
    svedigtype@helvede.netS This user is from outside of this forum
    svedigtype@helvede.net
    wrote sidst redigeret af

Jeg vil vildt gerne høre fra nogen af jer der er forbi menopause og i post-menopause!

Hvordan oplever I jer forandret? Jeg er så nysgerrig!!

#Menopause #PostMenopause

sorenmriis@helvede.netS boleteusedulis@helvede.netB 2 Replies Last reply
    1
    0
    • svedigtype@helvede.netS svedigtype@helvede.net

sorenmriis@helvede.netS This user is from outside of this forum
      sorenmriis@helvede.net
      wrote sidst redigeret af

@svedigtype Jeg er faktisk også cis-mand nysgerrig...

Da jeg var 18-19 og var au pair i Paris lærte jeg *meget hurtigt* noget om menstruation af at have primært unge, kvindelige venner... Virkeligt en øjenåbner om hvordan det er at leve i en ikke-cis-mand krop, og vist egentligt sundt for en ung mand!

Men derfor vil jeg jo også gerne lære noget om, hvordan min nuværende omgangskreds (lad mig afsløre: Ikke-teenagere!) lever i deres kroppe.

Vi er alle så forskellige.

tanyakaroli@expressional.socialT 1 Reply Last reply
      0
      • tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social shared this topic
      • sorenmriis@helvede.netS sorenmriis@helvede.net

@svedigtype Jeg er faktisk også cis-mand nysgerrig...

Da jeg var 18-19 og var au pair i Paris lærte jeg *meget hurtigt* noget om menstruation af at have primært unge, kvindelige venner... Virkeligt en øjenåbner om hvordan det er at leve i en ikke-cis-mand krop, og vist egentligt sundt for en ung mand!

Men derfor vil jeg jo også gerne lære noget om, hvordan min nuværende omgangskreds (lad mig afsløre: Ikke-teenagere!) lever i deres kroppe.

Vi er alle så forskellige.

tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
        tanyakaroli@expressional.social
        wrote sidst redigeret af

@SorenMRiis Det er så fint at du har en nysgerrighed omkring det - det er skisme ikke alle mænd der rigtig kan holde ud at høre om ting som menstruation og underlivssmerter …
        @svedigtype

sorenmriis@helvede.netS 1 Reply Last reply
        0
        • tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

@SorenMRiis Det er så fint at du har en nysgerrighed omkring det - det er skisme ikke alle mænd der rigtig kan holde ud at høre om ting som menstruation og underlivssmerter …
          @svedigtype

sorenmriis@helvede.net
          wrote sidst redigeret af

@tanyakaroli @svedigtype Det kunne jeg altså heller ikke - men jeg var ligesom eneste au pair-dreng blandt 5 au pair-piger, så... Det var en stejl læringskurve! (Mit au pair-værelse fik hurtigt et par tamponer og bind liggende i min toilet-sager-skuffe, bare til "hvis nu!"...)

Men vores kroppe *er* jo en del af den verden, vi bor i - og vi kan jo ikke forstå vores venner, hvis vi ikke har i det mindste en smule forståelse for, hvordan den del af deres verden er.

tanyakaroli@expressional.socialT sorenmriis@helvede.netS 2 Replies Last reply
          0

@tanyakaroli @svedigtype Det kunne jeg altså heller ikke - men jeg var ligesom eneste au pair-dreng blandt 5 au pair-piger, så... Det var en stejl læringskurve! (Mit au pair-værelse fik hurtigt et par tamponer og bind liggende i min toilet-sager-skuffe, bare til "hvis nu!"...)

Men vores kroppe *er* jo en del af den verden, vi bor i - og vi kan jo ikke forstå vores venner, hvis vi ikke har i det mindste en smule forståelse for, hvordan den del af deres verden er.

wrote sidst redigeret af

@SorenMRiis haha, jeg ser det for mig! Men det at du sørgede for at have lidt til en nødsituation, viser at du tog det til dig og viste omsorg - tak for gode mænd som dig!
            @svedigtype

1 Reply Last reply
            0

sorenmriis@helvede.net
              wrote sidst redigeret af

@tanyakaroli - Og det er for resten heller ikke alle mænd, der kan holde ud at høre om ting angående mandekroppen... Kemo-forårsaget forhudsforsnævring med derefter-følgende snip-snip gør ofte mænd mere ubehageligt til mode end "jeg havde stomier med smertefulde komplikationer i 3 år!"

Måske er det bare lettere at undlade at forholde sig til kroppen, når man er mand? For den gør ikke så mange *ting* som ung.

(Pinligt synlig erektion tæller ikke på samme niveau!)

tanyakaroli@expressional.socialT 1 Reply Last reply
              0

@tanyakaroli - Og det er for resten heller ikke alle mænd, der kan holde ud at høre om ting angående mandekroppen... Kemo-forårsaget forhudsforsnævring med derefter-følgende snip-snip gør ofte mænd mere ubehageligt til mode end "jeg havde stomier med smertefulde komplikationer i 3 år!"

Måske er det bare lettere at undlade at forholde sig til kroppen, når man er mand? For den gør ikke så mange *ting* som ung.

(Pinligt synlig erektion tæller ikke på samme niveau!)

wrote sidst redigeret af

@SorenMRiis hahaha! Ja, det kan jeg forestille mig 😂
                Jeg synes det er så fedt at du fortæller åbent om det - det er den eneste måde vi får nedbrudt tabuer på 🙌

alf149@social.data.coopA 1 Reply Last reply
                0
                • tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

@SorenMRiis hahaha! Ja, det kan jeg forestille mig 😂
                  Jeg synes det er så fedt at du fortæller åbent om det - det er den eneste måde vi får nedbrudt tabuer på 🙌

alf149@social.data.coopA This user is from outside of this forum
                  alf149@social.data.coopA This user is from outside of this forum
                  alf149@social.data.coop
                  wrote sidst redigeret af

@tanyakaroli @SorenMRiis
                  Jeg følger lige med, måske jeg kan blive så klog, at snakken med min kone, der ikke læser op på forandringer bliver nemmere.
                  Hun er forbi pre men ved ikke om det er post.😁

1 Reply Last reply
                  0
                  • svedigtype@helvede.netS svedigtype@helvede.net

boleteusedulis@helvede.netB This user is from outside of this forum
                    boleteusedulis@helvede.netB This user is from outside of this forum
                    boleteusedulis@helvede.net
                    wrote sidst redigeret af

@svedigtype Jeg er der ikke helt, men tænker jeg snart nærmer mig tidspunktet. Jeg læste en artikel for et par uger siden der linede 40+symptomer op og hvor der også stod at de fleste kender 3-5 af dem. Det er ret vildt. Glemte desværre at gemme linket

1 Reply Last reply
                    0
                    Svar
                    • Svar som emne
                    Login for at svare
                    • Ældste til nyeste
                    • Nyeste til ældste
                    • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.