Jeg kan ikke ringe fra min Fairphone, som kører Android, jeg har ca.
-
@davsebamse
Seneste Android 13 fra Fairphone må være svaret.
Ved ikke om det var forvirrende at dele fra e/OS forum@folfdk nej det er fint. Jeg prøver luge i min og ser hvad der sker
-
@folfdk nej det er fint. Jeg prøver luge i min og ser hvad der sker
@folfdk jeg får ikke samme fejl. KRG ved desværre ikke hvad der kan gøres
-
T tofticles@helvede.net shared this topic
-
@folfdk jeg får ikke samme fejl. KRG ved desværre ikke hvad der kan gøres
Kan du forklare hvad du havde prøvet? Var det bare at kigge i indstillinger?
-
Kan du forklare hvad du havde prøvet? Var det bare at kigge i indstillinger?
@folfdk ja. Jeg satte simkort i og kunne se at den kunne finde simkortet. Men jeg er på en FP5 og på Android 15 så det er måske også lidt som at sammenligne æbler og bananer. Dog på greentel som også kører på Telenor nettet, mener jeg.
-
@folfdk ja. Jeg satte simkort i og kunne se at den kunne finde simkortet. Men jeg er på en FP5 og på Android 15 så det er måske også lidt som at sammenligne æbler og bananer. Dog på greentel som også kører på Telenor nettet, mener jeg.
@davsebamse
Jeg kan nemlig godt sende sms og bruge internet via simkort, men opkald virker ikke. Så det er lidt mystisk.Tak for test uanset!
-
@davsebamse
Jeg kan nemlig godt sende sms og bruge internet via simkort, men opkald virker ikke. Så det er lidt mystisk.Tak for test uanset!
@folfdk ah det havde jeg ikke fanget. Nu har jeg lige prøvet og nej jeg kan heller ikke ringe ud. Kan heller ikke modtage opkald. Den vil ikke læse mit simkort. Jeg var blind tidligere. *#*#4636#*#* giver mig ikke noget
-
@folfdk ah det havde jeg ikke fanget. Nu har jeg lige prøvet og nej jeg kan heller ikke ringe ud. Kan heller ikke modtage opkald. Den vil ikke læse mit simkort. Jeg var blind tidligere. *#*#4636#*#* giver mig ikke noget
@davsebamse
Har du prøvet at taste ind manuelt med *#*#4636#*#* ?Jeg klippe-klistrede og det virkede ikke
-
@davsebamse
Har du prøvet at taste ind manuelt med *#*#4636#*#* ?Jeg klippe-klistrede og det virkede ikke
@folfdk jeps. Den kommer frem til menuen men skriver at der ikke er et simkort. Sååå simkortet kom tilbage i min anden telefon.
-
Vent, vil det sige at telefonopkald ikke virker for dig?
Nu er jeg forvirret -
Vent, vil det sige at telefonopkald ikke virker for dig?
Nu er jeg forvirret@folfdk ja. Jeg havde ikke testet. Havde bare kigget og havde ikke set at den ikke kunne se sim kortet. Men kan lave opkald hvis sim kortet sidder i en anden telefon så det er ikke sim kortet der er problemet.
-
@folfdk ja. Jeg havde ikke testet. Havde bare kigget og havde ikke set at den ikke kunne se sim kortet. Men kan lave opkald hvis sim kortet sidder i en anden telefon så det er ikke sim kortet der er problemet.
@davsebamse
Ok, det er alligevel vildt nok.Nå, men for mig der *har* det altså virket tidligere da jeg havde Telmore 🫤
Så lidt mystisk at det ikke virker
-
@davsebamse
Ok, det er alligevel vildt nok.Nå, men for mig der *har* det altså virket tidligere da jeg havde Telmore 🫤
Så lidt mystisk at det ikke virker
@folfdk ja. Det virkede også på 3.1.1.