Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiket
  • Populære
  • World
  • Bruger
  • Grupper
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Uncategorized
  3. Gad godt vide hvor længe der skal gå uden kontakt med min familie af triangulerende narcissister før jeg ægte tror på at de fleste ikke vil mig noget ondt, mener det når de undskylder og ikke bare er ude på at få mig ud af balance.

Gad godt vide hvor længe der skal gå uden kontakt med min familie af triangulerende narcissister før jeg ægte tror på at de fleste ikke vil mig noget ondt, mener det når de undskylder og ikke bare er ude på at få mig ud af balance.

Scheduled Pinned Låst Flyttet Uncategorized
4 Indlæg 2 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • E This user is from outside of this forum
    E This user is from outside of this forum
    ekstrakrolf@helvede.net
    wrote for 30 dage siden sidst redigeret af

Gad godt vide hvor længe der skal gå uden kontakt med min familie af triangulerende narcissister før jeg ægte tror på at de fleste ikke vil mig noget ondt, mener det når de undskylder og ikke bare er ude på at få mig ud af balance.

Et par år er ikke nok, kan jeg konkludere. Jeg tager stadig små fornærmelser frygteligt tungt. Det er fucking irriterende.

M 1 Reply Last reply for 30 dage siden
    0
    • E ekstrakrolf@helvede.net
      for 30 dage siden

Et par år er ikke nok, kan jeg konkludere. Jeg tager stadig små fornærmelser frygteligt tungt. Det er fucking irriterende.

M This user is from outside of this forum
      mthaastrup@helvede.net
      wrote for 30 dage siden sidst redigeret af mthaastrup@helvede.net

@ekstrakrolf Det er fucking svært at løsrive sig fra. For hele nervesystemet og hjernen SKRIGER "det er bare et trick!"

Og min familie er sin egen slags dysfunktionel, men når det kommer til narcissisme er din familie min familie + 98 % moms! Det kommer tid at tage meeeeget lang tid, uanset at du gerne vil det anderledes, og gerne bevidst VIL have tillid til andre.

Kram 😞♥️

E 1 Reply Last reply for 30 dage siden
      0
      • M mthaastrup@helvede.net
        for 30 dage siden

@ekstrakrolf Det er fucking svært at løsrive sig fra. For hele nervesystemet og hjernen SKRIGER "det er bare et trick!"

Og min familie er sin egen slags dysfunktionel, men når det kommer til narcissisme er din familie min familie + 98 % moms! Det kommer tid at tage meeeeget lang tid, uanset at du gerne vil det anderledes, og gerne bevidst VIL have tillid til andre.

Kram 😞♥️

ekstrakrolf@helvede.net
        wrote for 30 dage siden sidst redigeret af

@MThaastrup Det er utroligt vedholdende. Godt jeg har fundet nogle ufarlige copingmekanismer, så jeg kan få beroliget nervesystemet igen (jeg har lige været i vandet og jeg er meget mere rolig nu).

M 1 Reply Last reply for 30 dage siden
        0
        • E ekstrakrolf@helvede.net
          for 30 dage siden

@MThaastrup Det er utroligt vedholdende. Godt jeg har fundet nogle ufarlige copingmekanismer, så jeg kan få beroliget nervesystemet igen (jeg har lige været i vandet og jeg er meget mere rolig nu).

mthaastrup@helvede.net
          wrote for 30 dage siden sidst redigeret af mthaastrup@helvede.net

@ekstrakrolf Ja, det er godt - når det nu skal være. Hvilket det ikke burde skulle, men you know what I mean.

1 Reply Last reply
          0
          Svar
          • Svar som emne
          Login for at svare
          • Ældste til nyeste
          • Nyeste til ældste
          • Most Votes

3/4

10. apr. 2025, 15.42

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld