Så blev yngsten student!
-
Så blev yngsten student! 🥳
Som den eneste i sort jakkesæt, sort skjorte, rødt slips og rød fedora. Det ville ikke lige være mit valg, men jeg er stolt af at han står ved sine
️
-
Som den eneste i sort jakkesæt, sort skjorte, rødt slips og rød fedora. Det ville ikke lige være mit valg, men jeg er stolt af at han står ved sine
️
@fanden Tillykke!!
-
️
@fanden Tillykke med ham!
-
@fanden Tillykke med ham!
@tokeriis Tak! Og så er der texmex-fest
-
️
@fanden Jeg blev student i 1997... Altså, hans look lyder absolut bedre end min virkeligt stramme hvide T-shirt med sort krave!
Og tillykke med ham.
-
@fanden Jeg blev student i 1997... Altså, hans look lyder absolut bedre end min virkeligt stramme hvide T-shirt med sort krave!
Og tillykke med ham.
@SorenMRiis @fanden Jeg havde vist kaj-grønne strømpebukser, rød chiliskjorte og sort jakke på, da jeg dimmiterede.
-
️
@fanden tillykke med yngsten!
Fedt at der bliver holdt ved egne valg, det har han nok ikke fra fremmede
-
@fanden tillykke med yngsten!
Fedt at der bliver holdt ved egne valg, det har han nok ikke fra fremmede
@folfdk Æhm, nej. Det er nok noget der løber gennem familien. Og tak