Jeg er i øvrigt i toget (århus-Kbh).
-
Jeg er i øvrigt i toget (århus-Kbh). Jeg har IKKE egen kaffe med og der er IKKE kaffemenneske med. Fordi naturligvis.
-
Jeg er i øvrigt i toget (århus-Kbh). Jeg har IKKE egen kaffe med og der er IKKE kaffemenneske med. Fordi naturligvis.
@Koefoed
Med din kaffe track record, forstår jeg ikke hvorfor du ikke har kaffe med? -
@Koefoed
Med din kaffe track record, forstår jeg ikke hvorfor du ikke har kaffe med?@alf149 fordi når jeg har kaffe med, så er der også kaffemenneske med. Og fordi jeg ikke kunne nå det inden afgang.
-
@Koefoed Nu kommer jeg med et usoliciteret, konstruktivt forslag: hvis nu du altid havde kaffe med selv, ville det jo være ligegyldigt om der var kaffesalg i toget?
Vær det kaffemenneske, du ønsker i verden, Lone!

-
@Koefoed Nu kommer jeg med et usoliciteret, konstruktivt forslag: hvis nu du altid havde kaffe med selv, ville det jo være ligegyldigt om der var kaffesalg i toget?
Vær det kaffemenneske, du ønsker i verden, Lone!

@fanden men då er der jo ikke nogen til at købe kaffe fra kaffemennesket når de endelig er der?! 🤯
-
@fanden men då er der jo ikke nogen til at købe kaffe fra kaffemennesket når de endelig er der?! 🤯
@Koefoed Meh, hvis du har hjemmebrygget med er den sikkert bedre

-
@Koefoed Meh, hvis du har hjemmebrygget med er den sikkert bedre

-
-
-