Det er en af de dage, hvor jeg giver mig selv lov til at snakke kunsthistorie på et tegneseriekursus.
-
Det er en af de dage, hvor jeg giver mig selv lov til at snakke kunsthistorie på et tegneseriekursus. Jeg er absolut ikke kunsthistoriker, så jeg samler alle mine fejl og misforståelser i én monumentalt lægmandspræget forelæsning.
-
Det er en af de dage, hvor jeg giver mig selv lov til at snakke kunsthistorie på et tegneseriekursus. Jeg er absolut ikke kunsthistoriker, så jeg samler alle mine fejl og misforståelser i én monumentalt lægmandspræget forelæsning.
@fanden husk at omtale dig selv i 3. person, når du når til 90’erne

-
@fanden husk at omtale dig selv i 3. person, når du når til 90’erne

@anport "På det her tidspunkt gik Haverholm i gymnasiet, og senere et fejlslagent semester på engelskstudiet, som blev et skalkeskjul for ekstensivt øldrikkeri"?
-
@anport "På det her tidspunkt gik Haverholm i gymnasiet, og senere et fejlslagent semester på engelskstudiet, som blev et skalkeskjul for ekstensivt øldrikkeri"?
-
@fanden ha ha, lolz
-
@svedigtype @anport Jeg ville sige, du kan skrive dig op til næste års forløb, men uni har ikke råd til gæstelærere som mig de kommende år...