Jeg har her til morgen ændret mit navn og billede på LinkedIn.
-
Jeg hedder nu John (hvilket ville have været mit navn hvis jeg var blevet født som dreng), og ændret mit billede.
Det er en aktivitist handling. Den er ikke gennemtænkt.
-
Jeg hedder nu John (hvilket ville have været mit navn hvis jeg var blevet født som dreng), og ændret mit billede.
Jeg læste artiklen fra The Guardian om hvordan mænd og bro-coded sprog har større reach på DickedIn, og det er jo ikke overraskende, det er jo sådan det er über alles.
Jeg vil da gerne nå længere ud med min GenAI-kritik, så jeg gør vel bare det der skal til?
-
@svedigtype Det ville være guld værd, hvis du skiftede (profil)navn til John Mastodon.
"Nej, haha. Ikke dén John Mastodon, men du er ikke den første som tager fejl. Det må være et almindeligt navn
" -
@svedigtype Det ville være guld værd, hvis du skiftede (profil)navn til John Mastodon.
"Nej, haha. Ikke dén John Mastodon, men du er ikke den første som tager fejl. Det må være et almindeligt navn
"@fanden For helvede, jeg havde da aldrig hørt om John Mastodon før nu
! Perfekt timing faktisk, når det snart er #JohnMastodonDay
Shit, jeg er vild med det
-
@fanden For helvede, jeg havde da aldrig hørt om John Mastodon før nu
! Perfekt timing faktisk, når det snart er #JohnMastodonDay
Shit, jeg er vild med det
@svedigtype Ha ha, undskyld at jeg sendte dig ned i dét kaninhul

-
@svedigtype Ha ha, undskyld at jeg sendte dig ned i dét kaninhul

@fanden Nej nej, jeg siger tak
, det er da helt fantastisk!! Her mit nye profilfoto på LinkeDick
Det er, meget passende synes jeg selv, fra FreePik

-

@svedigtype @fanden keft, du kører med klatten i dag, John

Og Allan, vi er mange der sætter pris på vejvisning til de gode kaninhuller!
-

@svedigtype Et eller andet sted har jeg en fotomontage af Johnny Madsen med snabel, som jeg lavede i anledning af John Mastodon-fadæsen

Edit: Fandt det! https://helvede.net/@fanden/109535735899419038
CC @ondekvinde
-
@svedigtype @fanden keft, du kører med klatten i dag, John

Og Allan, vi er mange der sætter pris på vejvisning til de gode kaninhuller!
@ondekvinde @fanden Det kan du fandme bande på!
Jeg er dog også lidt bekymret for at komme til at køre nogen over med den her bus, og det ønsker jeg ikke ...

-
@ondekvinde @fanden Det kan du fandme bande på!
Jeg er dog også lidt bekymret for at komme til at køre nogen over med den her bus, og det ønsker jeg ikke ...

@svedigtype @ondekvinde Der kunne nok sidde nogle transpersoner ved et stoppested og tænke, "Nej hvor er det dejligt for hende, at hun kan skifte online-køn for at gøre et statement"... så hav dem med i overvejelserne

-
@svedigtype @ondekvinde Der kunne nok sidde nogle transpersoner ved et stoppested og tænke, "Nej hvor er det dejligt for hende, at hun kan skifte online-køn for at gøre et statement"... så hav dem med i overvejelserne

@fanden Det er præcis det jeg tænker på ...
Hvis der er nogen der læser med, som føler sig ramt af dette, må I meget gerne skrive til mig!
Det har jo ingen konsekvenser for mig at gøre dette. Eller det kan godt have nogle konsekvenser som jeg bare ikke kan forudse, men stadig ikke af den samme kaliber ...
-
@fanden Det er præcis det jeg tænker på ...
Hvis der er nogen der læser med, som føler sig ramt af dette, må I meget gerne skrive til mig!
Det har jo ingen konsekvenser for mig at gøre dette. Eller det kan godt have nogle konsekvenser som jeg bare ikke kan forudse, men stadig ikke af den samme kaliber ...
@svedigtype @ondekvinde Det anede mig nok at du allerede tænkte i de baner. Godt at du stikker fingeren i jorden