HVORDAN FÅR JEG FAT PÅ DHL?!?!
-

-

@svedigtype LOL, er du også havnet i den fælde?
-

Jeg sidder oprigtigt herhjemme og bawler mine øjne ud fordi det er i dag 14 dage siden at min pakke fra Mastodon blev indleveret i DK, og jeg har INTET besked fået fra noget som helst, og hvis jeg ikke får fat på DHL i dag (HAHAHAHAH, FAT CHANCE!!) så bliver den jo sendt tilbage og
!!!!! -
@svedigtype LOL, er du også havnet i den fælde?
-
Jeg sidder oprigtigt herhjemme og bawler mine øjne ud fordi det er i dag 14 dage siden at min pakke fra Mastodon blev indleveret i DK, og jeg har INTET besked fået fra noget som helst, og hvis jeg ikke får fat på DHL i dag (HAHAHAHAH, FAT CHANCE!!) så bliver den jo sendt tilbage og
!!!!!@svedigtype Hvis du skal have fat i dem I DAG, så må du ringe til deres kundesupport. Deres emailkontakt er helt ude at skide, der kan gå en uge uden svar.
-

@svedigtype åndemaneri og telepati.
Har du trackingnummer? Det er i øvrigt påstnord der deler dhlpakker ud i Danmark, inklusiv mine mastodonmaskotter -
@svedigtype Hvis du skal have fat i dem I DAG, så må du ringe til deres kundesupport. Deres emailkontakt er helt ude at skide, der kan gå en uge uden svar.
@svedigtype Ha ha, dumme mig
Selvfølgelig kan man ikke bare lige finde et nummer at ringe til. Det ville jo være nemt, og kundeservice skal ikke tages bogstaveligt.Hvis du ikke allerede har fundet https://www.dhl.com/dk-da/home/kundeservice.html så kontakt dem der, evt gennem den mail med sporingsnummer, du (forhåbentlig) har fået fra dem.
-
@svedigtype Ha ha, dumme mig
Selvfølgelig kan man ikke bare lige finde et nummer at ringe til. Det ville jo være nemt, og kundeservice skal ikke tages bogstaveligt.Hvis du ikke allerede har fundet https://www.dhl.com/dk-da/home/kundeservice.html så kontakt dem der, evt gennem den mail med sporingsnummer, du (forhåbentlig) har fået fra dem.
@fanden Jeg magter ikke at ringe til der der nummer i .. Indien måske?
Jeg skrev til dem imorges ... Jeg må håbe at Mastodon gider sende mine pushies igen ...

-
@fanden Jeg magter ikke at ringe til der der nummer i .. Indien måske?
Jeg skrev til dem imorges ... Jeg må håbe at Mastodon gider sende mine pushies igen ...

@svedigtype Prøv at bede dem bruge et andet fragtfirma... DB Schenker er de eneste, jeg PT ikke har dårlige erfaringer med 🫤
-
@svedigtype åndemaneri og telepati.
Har du trackingnummer? Det er i øvrigt påstnord der deler dhlpakker ud i Danmark, inklusiv mine mastodonmaskotter@svuorela Jeg har trackingnummer ja ... Men i dag var præcis dag 14 efter de. Kom til DK, så de har nok sendt den tilbage ...

-
@svuorela Jeg har trackingnummer ja ... Men i dag var præcis dag 14 efter de. Kom til DK, så de har nok sendt den tilbage ...

@svedigtype har du puttet nummeret i post nord trackingfinder?