Iflg Inger Støjberg vil Alternativet have, danskerne skal leve af bønner og rabarber, "og det er ikke der jeg er"...https://www.dr.dk/nyheder/politik/folketingsvalg/live-danskerne-skal-til-folketingsvalg-24-marts?focusId=11311192
-
Iflg Inger Støjberg vil Alternativet have, danskerne skal leve af bønner og rabarber, "og det er ikke der jeg er"...
https://www.dr.dk/nyheder/politik/folketingsvalg/live-danskerne-skal-til-folketingsvalg-24-marts?focusId=11311192Nej Inger, vi ved godt hvor du er. Udenfor pædagogisk rækkevidde.
@fanden Kigger ned på min aftensmad...
Jeg er nok blacklisted i det selskab. -
Jeg er nok blacklisted i det selskab.@mjj Blacklisted af brunskjorterne over grønne bønner. Det er da en farveskala der er til at tage og føle på.
-
Jeg er nok blacklisted i det selskab. -
-
-
-
Jeg var lige ved at fylde nogle flere bønner i pastasalaten bare for at trodse Inger Støj.
@fanden helt vildt, at hun forsøger at skræmme dine jyske vælgere med madvarer, der smager helt utroligt godt 🫠🫘🫛
-
@fanden helt vildt, at hun forsøger at skræmme dine jyske vælgere med madvarer, der smager helt utroligt godt 🫠🫘🫛
@Jesper_Buhl Kødhoveder kan virkelig ikke se ud over deres næste svinemørbrad.
-
@Jesper_Buhl Kødhoveder kan virkelig ikke se ud over deres næste svinemørbrad.
@fanden @Jesper_Buhl Jeg kan ikke tåle bønner, men jeg er helt med på rabarber.
Alle kødspisere med hjerne (dvs mig) ved jo at vi skal spise så grønt som muligt. Det er sgu ikke så svært.
-
@fanden @Jesper_Buhl Jeg kan ikke tåle bønner, men jeg er helt med på rabarber.
Alle kødspisere med hjerne (dvs mig) ved jo at vi skal spise så grønt som muligt. Det er sgu ikke så svært.
@lbheuschkel @Jesper_Buhl Både det her og DD's ulvepanik viser så meget, at de bare tager en grundløs folkestemning og forsøger at eskalere den helt ud af proportion. Hvis folk forsøger at stikke for meget til deres egentlige politik, så finder de på noget vanvittigt for at lave overskrifter.
-
@lbheuschkel @Jesper_Buhl Både det her og DD's ulvepanik viser så meget, at de bare tager en grundløs folkestemning og forsøger at eskalere den helt ud af proportion. Hvis folk forsøger at stikke for meget til deres egentlige politik, så finder de på noget vanvittigt for at lave overskrifter.
@fanden @lbheuschkel 100 %! Det handler kun om at oppiske forargelse og gå viralt. De udnytter folk på landet, men de vil reelt skide dem et stykke. DD har intet gjort for at gøre livet på landet bedre.
-
@fanden @lbheuschkel 100 %! Det handler kun om at oppiske forargelse og gå viralt. De udnytter folk på landet, men de vil reelt skide dem et stykke. DD har intet gjort for at gøre livet på landet bedre.
@Jesper_Buhl @fanden Vores baghaveulve har i alt fald gjort mere for os her udenfor Vorbasse end Inger Støjsender. XD
-
-
-
Jo, måske.
Det er fra
Jakob Martin Strid "Min mormors gebis" -
Jo, måske.
Det er fra
Jakob Martin Strid "Min mormors gebis" -