Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. App-anbefaling: i stedet for at telefonen er en masse ikoner hulter til bulter på skærmen, hvor muskel-hukommelsen automatisk åbner for den samme app hver gang, så prøv den her "launcher".

App-anbefaling: i stedet for at telefonen er en masse ikoner hulter til bulter på skærmen, hvor muskel-hukommelsen automatisk åbner for den samme app hver gang, så prøv den her "launcher".

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
fdroid
5 Indlæg 4 Posters 7 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • benjaminlj@virup.socialB This user is from outside of this forum
    benjaminlj@virup.socialB This user is from outside of this forum
    benjaminlj@virup.social
    wrote sidst redigeret af

App-anbefaling: i stedet for at telefonen er en masse ikoner hulter til bulter på skærmen, hvor muskel-hukommelsen automatisk åbner for den samme app hver gang, så prøv den her "launcher". Det er en anden tilgang til telefonens primære interface hvor du kan søge efter apps, og hvor apps ellers ligger i en liste sorteret alfabetisk. Senest brugte apps er nemt tilgængelige. Jeg jeg har brugt det længe og elsker det!

KISS Launcher
    https://f-droid.org/packages/fr.neamar.kiss

#fdroid

valberg@social.data.coopV fanden@helvede.netF daniel@social.falafel.monsterD 3 Replies Last reply
    1
    0
    • benjaminlj@virup.socialB benjaminlj@virup.social

App-anbefaling: i stedet for at telefonen er en masse ikoner hulter til bulter på skærmen, hvor muskel-hukommelsen automatisk åbner for den samme app hver gang, så prøv den her "launcher". Det er en anden tilgang til telefonens primære interface hvor du kan søge efter apps, og hvor apps ellers ligger i en liste sorteret alfabetisk. Senest brugte apps er nemt tilgængelige. Jeg jeg har brugt det længe og elsker det!

KISS Launcher

#fdroid

valberg@social.data.coopV This user is from outside of this forum
      valberg@social.data.coopV This user is from outside of this forum
      valberg@social.data.coop
      wrote sidst redigeret af

@benjaminlj Yes! Hørt! Har brugt KISS i mange år nu. Prøvede noget andet en enkelt gang, men hoppede hurtigt tilbage.

benjaminlj@virup.socialB 1 Reply Last reply
      0

KISS Launcher

#fdroid

fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
        fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
        fanden@helvede.net
        wrote sidst redigeret af

@benjaminlj KISS er en virkelig god launcher, som jeg også brugte i mange år.

Har den stadig installeret, selv om jeg skiftede til Kvaesitso for et par år siden. Og det var udelukkende fordi KISS opførte sig lidt uvant på min nye mobil (jeg tror det er en bug, de har fikset siden).

Måske skulle jeg teste KISS igen!

1 Reply Last reply
        0
        • valberg@social.data.coopV valberg@social.data.coop

@benjaminlj Yes! Hørt! Har brugt KISS i mange år nu. Prøvede noget andet en enkelt gang, men hoppede hurtigt tilbage.

benjaminlj@virup.social
          wrote sidst redigeret af

@valberg jeg bliver mindet om hvor lækkert det er hver gang jeg ser på min kones telefon. 😅

1 Reply Last reply
          0

KISS Launcher

#fdroid

daniel@social.falafel.monsterD This user is from outside of this forum
            daniel@social.falafel.monsterD This user is from outside of this forum
            daniel@social.falafel.monster
            wrote sidst redigeret af

@benjaminlj tak for anbefalingen! Har lige downloadet og skiftet på min FP6 med e/OS. Lad os se om jeg kan vænne mig til det!

1 Reply Last reply
            0
            • pvrahbek@expressional.socialP pvrahbek@expressional.social shared this topic
            Svar
            • Svar som emne
            Login for at svare
            • Ældste til nyeste
            • Nyeste til ældste
            • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.