BREAKING: Yeshua, lederen af bevægelsen som bærer hans navn, blev i går aftes pågrebet under mistanke for planlægning af terrorangreb.
-
@fanden præcis! Der var også ham der sad fast som en kartoffel i lang tid

-
@tanyakaroli Ja, jeg håber ikke det viser sig at være en henvisning til andet end "Life of Brian"...
@fanden De var jo spidende præcise, Monty Python, med alle de fraktioner, så uanset hvad, er det meget passende i din gendigtning

-
@fanden præcis! Der var også ham der sad fast som en kartoffel i lang tid

@tanyakaroli Wow, det må have været det nærmeste internettet kommer på slow TV...
-
F folfdk@helvede.net shared this topic
-
@fanden De var jo spidende præcise, Monty Python, med alle de fraktioner, så uanset hvad, er det meget passende i din gendigtning

@tanyakaroli "What have the Romans ever done for us?"

-
@saederup @folfdk @tanyakaroli Så har jeg underholdt mindst tre mennesker ud over mig selv. Det må kaldes en succes!

Hvordan monetiserer jeg nu det? Nå nej, det er aldrig en faktor...
@fanden @saederup @folfdk @tanyakaroli dette har virkelig vært strålende. Det har engasjert meg veldig.
-
@fanden @saederup @folfdk @tanyakaroli dette har virkelig vært strålende. Det har engasjert meg veldig.
@jhamre Jeg håber ikke, du er blevet religiøs af det
Eller er begyndt at bruge "AI". @saederup @folfdk @tanyakaroli -
Eller er begyndt at bruge "AI". @saederup @folfdk @tanyakaroli@jhamre (same, but different) @saederup @folfdk @tanyakaroli
-
Eller er begyndt at bruge "AI". @saederup @folfdk @tanyakaroli@fanden @saederup @folfdk @tanyakaroli nei, absolutt ikke!

-
Eller er begyndt at bruge "AI". @saederup @folfdk @tanyakaroli -
@folfdk Det er vist hvad vi kalder "en pleonasme"
@jhamre @saederup @tanyakaroli -
@tanyakaroli "What have the Romans ever done for us?"

@fanden eller som de siger i Asterix: De er skøre, de romere!