De sidste timer i et hotelrum før udtjekning er som at sidde i venteværelse hos tandlægen.
-
De sidste timer i et hotelrum før udtjekning er som at sidde i venteværelse hos tandlægen. Pøh, vi går da bare på Weidinger og tager vores Wiener Frühstuck indtil da.
Jeg fatter ikke at jeg måtte rejse til Østrig for at finde det her skilt. Burde virkelig findes i alle parker og anlæg.
Skadedyr som skadedyr.
-
De sidste timer i et hotelrum før udtjekning er som at sidde i venteværelse hos tandlægen. Pøh, vi går da bare på Weidinger og tager vores Wiener Frühstuck indtil da.
Okay, hvem i helvede* tjekker ud af et hotelrum, opdager at han har glemt noget, får udstedt et nyt nøglekort og går sin walk of shame tilbage — for at hente et par solbriller til en halvtredser?
*it me
-
Okay, hvem i helvede* tjekker ud af et hotelrum, opdager at han har glemt noget, får udstedt et nyt nøglekort og går sin walk of shame tilbage — for at hente et par solbriller til en halvtredser?
*it me
@fanden "they really tied the face together"
-
@fanden "they really tied the face together"
@infonauten The dude's face abides.
-
Jeg fatter ikke at jeg måtte rejse til Østrig for at finde det her skilt. Burde virkelig findes i alle parker og anlæg.
Skadedyr som skadedyr.
Wiener Stadthalle er ved at blive shinet op til Eurovision. Jeg kender ikke en skid til de aktuelle deltagere eller deres sange, så de her bannere virker lidt ... off.
-
Wiener Stadthalle er ved at blive shinet op til Eurovision. Jeg kender ikke en skid til de aktuelle deltagere eller deres sange, så de her bannere virker lidt ... off.
I weekenden så jeg et kæmpeskilt med teksten FEDI'S ud af sporvognsvinduet. Nåede ikke at fotografere det, men det er åbenbart en østrigsk fast food-kæde.
-
*it me
Flyrejser-desinformation/-overtro:
Det betyder ulykke at lytte til stewardessernes sikkerhedsråd. Jo mere du ved om nødudgange og iltmasker, jo større er risikoen for at du får brug for det.
-
Flyrejser-desinformation/-overtro:
Det betyder ulykke at lytte til stewardessernes sikkerhedsråd. Jo mere du ved om nødudgange og iltmasker, jo større er risikoen for at du får brug for det.
Kastrup, jeg er i dig (vær venlig at slippe mig ud og hjem til Sverige asap).
-
Kastrup, jeg er i dig (vær venlig at slippe mig ud og hjem til Sverige asap).
@fanden
Går det ikke ret hurtigt?Eller er der strejke hos personalet der håndterer baggage?

-
@fanden
Går det ikke ret hurtigt?Eller er der strejke hos personalet der håndterer baggage?

@folfdk Vi har kun håndbagage, netop for at slippe for de der taskebånd
Står allerede på perronen og venter på tog. -
@folfdk Vi har kun håndbagage, netop for at slippe for de der taskebånd
Står allerede på perronen og venter på tog.@fanden
Så er I jo næsten hjemme nu!