Er der nogen der ved hvordan man affaldssorterer sådan noget “pakkefyld” som det her?
-
Er der nogen der ved hvordan man affaldssorterer sådan noget “pakkefyld” som det her? Er det en slags plastik? (Hvis så, øv!)
#fedihjerne #fælleshjerne -
Er der nogen der ved hvordan man affaldssorterer sådan noget “pakkefyld” som det her? Er det en slags plastik? (Hvis så, øv!)
#fedihjerne #fælleshjerne@tanyakaroli Ja, jeg vil sige plastic. Det passer ikke rigtigt andre sorteringskategorier, i al fald ikke vores herovre.
-
@tanyakaroli Ja, jeg vil sige plastic. Det passer ikke rigtigt andre sorteringskategorier, i al fald ikke vores herovre.
@fanden Nu har jeg puttet det i en frysepose så de kan se hvad det er på affaldssorteringen. Så håber jeg det går ….
-
#fedihjerne #fælleshjerne@tanyakaroli Ellers prøv se på hjemmeside for din lokale operatør af genbrugspladser. Hos mig er Norfors og de har guide jeg linker til her som inspiration, hvis din operatør ikke har noget lignende
#fedihjerne #fælleshjerne -
T tanyakaroli@expressional.social shared this topic
-
@tanyakaroli Ellers prøv se på hjemmeside for din lokale operatør af genbrugspladser. Hos mig er Norfors og de har guide jeg linker til her som inspiration, hvis din operatør ikke har noget lignende
#fedihjerne #fælleshjerne@HenrikBruunDK Tak, glimrende tip!
-
#fedihjerne #fælleshjerneEfter godt råd forsøgte jeg at opløse en af skumfiduserne i vand: den lød sig let opløse og er derfor bionedbrydelig!
Se bare: -
Efter godt råd forsøgte jeg at opløse en af skumfiduserne i vand: den lød sig let opløse og er derfor bionedbrydelig!
Se bare:@tanyakaroli Åh, kan det vara något stärkelsebaserat!?
-
@tanyakaroli Åh, kan det vara något stärkelsebaserat!?
@Allinrep Ja, det er da et godt bud!
-
#fedihjerne #fælleshjerne@tanyakaroli det er rest efter sortering, det der hed småt brændbart i gamle dage https://mit-affald.dk/skrald/skumplast
-
@tanyakaroli det er rest efter sortering, det der hed småt brændbart i gamle dage https://mit-affald.dk/skrald/skumplast
@tykling tilsyneladende ikke det her, se min kommentar til det første opslag