Den der fornemmelse når man stadig ikke er helt vågen, og morgenen er lidt kold, men man går ind i en morgensolstråle og mærker varmen på kroppen 😊
Ikke-kategoriseret
5
Indlæg
2
Posters
0
Visninger
-
Den der fornemmelse når man stadig ikke er helt vågen, og morgenen er lidt kold, men man går ind i en morgensolstråle og mærker varmen på kroppen

-
Den der fornemmelse når man stadig ikke er helt vågen, og morgenen er lidt kold, men man går ind i en morgensolstråle og mærker varmen på kroppen

@folfdk Godmorgen, og samme

-
@folfdk Godmorgen, og samme

-
@folfdk Uh-oh, laver du en Maude, hvis brødet ikke holder formen?

-
@folfdk Uh-oh, laver du en Maude, hvis brødet ikke holder formen?

Alt er godt!
