Jeg har allerede inden kl 9 om morgenen set et billede af pizza, så nu er aftenmenuen slået fast.
-
Jeg har allerede inden kl 9 om morgenen set et billede af pizza, så nu er aftenmenuen slået fast.
Det var ikkengang en særlig lækker pizza på billedet, men en af de der sørgelige, amerikanske farstærter. Alligevel var det nok til at udløse den pavlovske pizzarefleks.
-
Det var ikkengang en særlig lækker pizza på billedet, men en af de der sørgelige, amerikanske farstærter. Alligevel var det nok til at udløse den pavlovske pizzarefleks.
@fanden ya gotta obey the pizza! som det gamle ordsprog siger.
-
@fanden ya gotta obey the pizza! som det gamle ordsprog siger.
@infonauten @fanden
Herhjemme skulle vi se om vi kunne lave bedre pizza
ved at ændre opskriften på dejen og prøve at forme pizzaerne bedre.Så der var både pizza lørdag aften og frokost pizza søndag

-
@infonauten @fanden
Herhjemme skulle vi se om vi kunne lave bedre pizza
ved at ændre opskriften på dejen og prøve at forme pizzaerne bedre.Så der var både pizza lørdag aften og frokost pizza søndag

-
@infonauten @folfdk Bagestål var måske et forsøg værd. Perforeret, eller hur? Jeg har en bagesten, men den er røv og nøgler...
-
@infonauten @folfdk Bagestål var måske et forsøg værd. Perforeret, eller hur? Jeg har en bagesten, men den er røv og nøgler...
-
@infonauten @folfdk "Bagestålet skal ligge på din ovnrist" — det jeg hører jer sige er, at det ikke er på størrelse med en bradepande?
-
@infonauten @folfdk "Bagestålet skal ligge på din ovnrist" — det jeg hører jer sige er, at det ikke er på størrelse med en bradepande?
-
-
@infonauten @folfdk Jeg bed en kommentar i mig

-
@infonauten @folfdk Jeg bed en kommentar i mig

-
@infonauten
Jeg købte den: https://diablosteel.dk/produkt/bagestaal-diablo-pro-10-mm/Den er lidt dyrere, til gengæld er den tykkere - så bedre, ikke? Sikkert. Men i guder, det er besværligt at flytte rundt på - det vejer en krig!
-
Kan man kun bruge den til pizza? Eller har brød også gavn af sådan en jävel?
Jeg har aldrig hørt om bagestål før...