På vej til Ikea med min hustru.
-
Så må vi se om, vi stadig er gift, når vi kommer hjem 🤪 -
Så må vi se om, vi stadig er gift, når vi kommer hjem 🤪Man skal først igennem en separation, med mindre det er gensidigt, men jeg tror dog ikke at borger.dk er så hurtig at I kan nå det før I kommer hjem?
Men måske det kan nåes til weekenden?
-
Man skal først igennem en separation, med mindre det er gensidigt, men jeg tror dog ikke at borger.dk er så hurtig at I kan nå det før I kommer hjem?
Men måske det kan nåes til weekenden?
@folfdk @anport Altså, hvis begge parter er gået balalejka med hver sin Mjölnir sæbeskål og klar til at ophøre med al venskabelig kontakt som en umiddelbar konsekvens, så kan en direkte skilsmisse uden særlig grund (tror ikke Mjölnir sæbeskål er en særlig grund) komme på tale og den kan laves online på stedet
.
Måske der skulle være en selvbetjeningsbod direkte i forbindelse med kasselinjen i Ikea
.
-
@folfdk @anport Altså, hvis begge parter er gået balalejka med hver sin Mjölnir sæbeskål og klar til at ophøre med al venskabelig kontakt som en umiddelbar konsekvens, så kan en direkte skilsmisse uden særlig grund (tror ikke Mjölnir sæbeskål er en særlig grund) komme på tale og den kan laves online på stedet
.
Måske der skulle være en selvbetjeningsbod direkte i forbindelse med kasselinjen i Ikea
.
"Få hjælp til skilsmisse og en gratis hotdog i vores checkout"