#fredagsbog Jeg er stadig godt igang med Jonathan Strange & Mr Norrell som jeg virkeligt godt kan lide, men som ikke er hurtig/nem at læse.
-
#fredagsbog Jeg er stadig godt igang med Jonathan Strange & Mr Norrell som jeg virkeligt godt kan lide, men som ikke er hurtig/nem at læse. Det er lidt en bog som jeg ikke har nogen ide om hvor vil hen. (Jeg har åbenbart glemt handlingen fra BBC TV serien som jeg har set engang)
-
#fredagsbog Jeg er stadig godt igang med Jonathan Strange & Mr Norrell som jeg virkeligt godt kan lide, men som ikke er hurtig/nem at læse. Det er lidt en bog som jeg ikke har nogen ide om hvor vil hen. (Jeg har åbenbart glemt handlingen fra BBC TV serien som jeg har set engang)
Men er kommet til at købe disse tre bøger her. Som jeg har læst engang. Og jeg ved slet ikke om jeg kan få mig selv til at læse i denne version. Mende er pæne.
Bonus point hvis du kan gætte hvilken trilogi der er tale om.
#fredagsbog -
Men er kommet til at købe disse tre bøger her. Som jeg har læst engang. Og jeg ved slet ikke om jeg kan få mig selv til at læse i denne version. Mende er pæne.
Bonus point hvis du kan gætte hvilken trilogi der er tale om.
#fredagsbogEr det noget af Robin Hobb?
-
Er det noget af Robin Hobb?
@folfdk tror allerede du har vundet lige dér
-
@folfdk tror allerede du har vundet lige dér
Der var noget med skibe og et slot man skal gå op af stejle veje for at komme op til som gav mening.
Farseer trilogien?
-
Der var noget med skibe og et slot man skal gå op af stejle veje for at komme op til som gav mening.
Farseer trilogien?
@folfdk jeg kan ikke huske der var så meget bogstaveligt op ad bakke, kun det som Fitz blev udsat for. men ja!
-
B bogwitch@social.data.coop shared this topic
-
@folfdk jeg kan ikke huske der var så meget bogstaveligt op ad bakke, kun det som Fitz blev udsat for. men ja!
Nej, der var noget med at det gjorde det lettere at forsvare eller noget i den stil, når der kom krigere/smedning.
Og noget med at Fitz i den første bog skulle gå derned til havnen/byen for at snakke med hende han får et barn med undervejs