Nå, så oprandt dagen hvor jeg gik den email jeg havde frygtet ville komme.
-
@folfdk Ja, træk vejret og lad alting være rodet bare lidt tid. Hvis du kan.
(Det er så nemt at sige til andre. Selv sov jeg rærligt, da jeg i sin tid røg i en fyringsrunde.)@Camlarsch
Lige nu tror jeg heldigvis det mest var ventetiden der var svær.
Sov helt frygteligt natten til tirsdag.Og tak for feedback og tanker
-
Nå, så oprandt dagen hvor jeg gik den email jeg havde frygtet ville komme.
Var til et kort møde i morges og så var det mere eller mindre det.
Jeg har et par småting der skal afleveres og så er jeg fritstillet.
Det var både lidt vildt og lidt "sjovt" at se den her IT tilbagerulning, med en telefon som i løbet af ca 0.5 blev ubrugelig, uden adgang til telefonbog, mail eller Teams som mulig kommunikationsvej. Uden mulighed for at række ud til de tidligere kolleger.
@folfdk Afklaring - i det mindste! Håber du hurtigt finder dine ben
-
Så fik jeg afleveret mine ting og er så småt ved mentalt at forberede mig på at komme videre.
Alle mulige småting kører rundt i hovedet.
Hvilke ting giver mening at fokusere på og hvad skal jeg forsøge at lade fare så snart det dukker op.Jeg har ingen anelse, men det er i hvert fald allerede i gang.
Det tænker jeg umiddelbart er ok...Opdatering:
Og tusind tak til alle der har kommenteret og interageret med mig, det er virkelig værdsat, også selvom jeg ikke har svaret@folfdk de gange jeg har siddet i samme situation, har det været "x stages of fyring", og med tiden er jeg kommet til et sted, hvor jeg prøver at flyde med strømmen af "jeg har ingen anelse, men det er allerede i gang".
Min erfaring er, at der altid er noget godt i vente, i al fald. Man skal bare se det. Og huske at trække vejret hele tiden. -
@folfdk de gange jeg har siddet i samme situation, har det været "x stages of fyring", og med tiden er jeg kommet til et sted, hvor jeg prøver at flyde med strømmen af "jeg har ingen anelse, men det er allerede i gang".
Min erfaring er, at der altid er noget godt i vente, i al fald. Man skal bare se det. Og huske at trække vejret hele tiden.@folfdk du bad egentligt ikke om råd, men jeg kom til at give et alligevel. Håber det ikke var træls.
-
@Camlarsch
Lige nu tror jeg heldigvis det mest var ventetiden der var svær.
Sov helt frygteligt natten til tirsdag.Og tak for feedback og tanker
@folfdk Så lidt da. Mange har prøvet det. Det bliver aldrig nemt. Men nogle er bedre til at finde ro om det end andre. Og det bliver bedre af at sige det højt.
-
Så fik jeg afleveret mine ting og er så småt ved mentalt at forberede mig på at komme videre.
Hvilke ting giver mening at fokusere på og hvad skal jeg forsøge at lade fare så snart det dukker op.Jeg har ingen anelse, men det er i hvert fald allerede i gang.
Og tusind tak til alle der har kommenteret og interageret med mig, det er virkelig værdsat, også selvom jeg ikke har svaret@folfdk Det er jeg ked af at høre, Folmer, håber alting vil falde i hak for dig.
-
@folfdk Afklaring - i det mindste! Håber du hurtigt finder dine ben
Tak! Jeg tror det nok skal gå, jeg har i hvert fald lige umiddelbart nogle ideer, men nu får vi se hvor jeg er i næste uge
-
@folfdk du bad egentligt ikke om råd, men jeg kom til at give et alligevel. Håber det ikke var træls.
Alle tanker og gode intentioner der går i min retning er værdsat.
Så mange tak for råd også -
@folfdk Så lidt da. Mange har prøvet det. Det bliver aldrig nemt. Men nogle er bedre til at finde ro om det end andre. Og det bliver bedre af at sige det højt.
@Camlarsch
Jeg er i hvert fald meget glad for at der er så mange herinde der har kommenteret og hepper.Hæ, nu sidder jeg lige og får lidt tårer i øjnene 🥹
-
@folfdk Det er jeg ked af at høre, Folmer, håber alting vil falde i hak for dig.
Mange tak Morten! Jeg håber det samme, men jeg ved selvfølgelig ikke helt hvor det ender endnu
-
@Camlarsch
Jeg er i hvert fald meget glad for at der er så mange herinde der har kommenteret og hepper.Hæ, nu sidder jeg lige og får lidt tårer i øjnene 🥹
@folfdk Åhr, du! [forsigtige klap på håret]
Jeg kaldte det en rutschebanesommer: Op og ned og ret meget i ring.
Du ender med at finde noget godt! Før det skal der bare lige rodes lidt rundt i det hele!
-
Og tusind tak til alle der har kommenteret og interageret med mig, det er virkelig værdsat, også selvom jeg ikke har svaret@folfdk ærgerligt. Held og lykke i din søgen.
-
@folfdk ærgerligt. Held og lykke i din søgen.
@djernaes
Mange tak!
Ja, det er jo lidt ærgerligt, men jeg er så småt begyndt at se fremad!