Skal til job screeningsamtale om 10 min.
-
Skal til job screeningsamtale om 10 min. Det har jeg ikke prøvet før

-

Go Go go! God fornøjelse!
-

@Herover Held og lykke

-

@Herover Jeg ved knap nok hvad det indebærer 🫣. Håber det går godt og du får noget ud af det
. -

Omg det gik godt! Lykkedes at lyde som nogen der faktisk kan noget.
-
@Herover Sådan!

-
Var iøvrigt også rart at de 2 som holdt samtalen var så afslappede og gode til at få mig til at føle mig velkommen
men deres process involverer 2 samtaler til, så lidt vej endnu. -
@Herover
Det er en rar følelse.Specielt når du nu faktisk er en der kan noget!
-
Var iøvrigt også rart at de 2 som holdt samtalen var så afslappede og gode til at få mig til at føle mig velkommen
men deres process involverer 2 samtaler til, så lidt vej endnu.Har sendt et par jobansøgninger ud per uge de sidste par uger uden at få noget tilbage, men nu har jeg pludseligt 4 samtaler i den her uge
tør ikke at få håbet op endnu, men... -
Har sendt et par jobansøgninger ud per uge de sidste par uger uden at få noget tilbage, men nu har jeg pludseligt 4 samtaler i den her uge
tør ikke at få håbet op endnu, men...Den ene samtale har en hjemmeopgave som de forventer tager 3-4 timer. Er det normalt? Føles som lidt meget for en ret udramatisk webudvikler stilling.
Lavede selv en mindre opgave til et jobopslag på mit arbejde, men der sagde vi brug maks en time, eller vis os noget andet relevant du har lavet så vi kan se hvad du kan/har noget at snakke om.
-
Den ene samtale har en hjemmeopgave som de forventer tager 3-4 timer. Er det normalt? Føles som lidt meget for en ret udramatisk webudvikler stilling.
Lavede selv en mindre opgave til et jobopslag på mit arbejde, men der sagde vi brug maks en time, eller vis os noget andet relevant du har lavet så vi kan se hvad du kan/har noget at snakke om.
@Herover
Det lyder af lidt meget, specielt hvis det er 20-30 ansøgere der skal lave det?
Husk at leve det en smule forkert, så de ikke kan bruge det?

God vind med alle samtalerne!
-
@Herover
Det lyder af lidt meget, specielt hvis det er 20-30 ansøgere der skal lave det?
Husk at leve det en smule forkert, så de ikke kan bruge det?

God vind med alle samtalerne!
@folfdk ja ik! Så er det jo 80 "mandetimer" brugt på deres proces. Og tak