CEO:
-
CEO:
Creativity emitting organism
-
CEO:
Creativity emitting organism
@folfdk LOL, jeg har ikke oplevet mange kreative udslip fra topledere.
-
@folfdk LOL, jeg har ikke oplevet mange kreative udslip fra topledere.
-
-
-
@folfdk @reynir Fair nok. Jeg vil hellere lade være med at pynte mig med titler, jeg forbinder med noget negativt. Det kan godt være, det er humorforladt, men sådan har jeg det i al fald i dag.
På den anden side har jeg ikke problemer med at kalde folk for svin i nedladende forstand, selv om jeg ved grise kan være både kloge og venlige dyr

-
@folfdk @reynir Fair nok. Jeg vil hellere lade være med at pynte mig med titler, jeg forbinder med noget negativt. Det kan godt være, det er humorforladt, men sådan har jeg det i al fald i dag.
På den anden side har jeg ikke problemer med at kalde folk for svin i nedladende forstand, selv om jeg ved grise kan være både kloge og venlige dyr

@fanden
Jeg var inspireret af et opslag fra Ibber som laver keramik og lige har taget noget ud af ovnen og så dette
https://ndcsecurity.com/speakers/daniel-stenberg
Som jeg så om cURL udvikleren.Og helt fair at være humorforladt engang i mellem, du skrev jo også i går om at du synes det var lidt for juletræls allerede, det tog jeg ikke lige så alvorligt som du egentlig lagde op til.
Nu hvor jeg tænker efter kan jeg godt se at mit opslag kan læses på mange måder, inkl at jeg mener en CEO er kreativ 🫤