Jeg er blevet skudt lidt i skoene at jeg har for festtøj...
-
Men 8 slips, 10 skjorter, 3 habitter og et jakkesæt er da ikke i overkanten... Er det? -
Men 8 slips, 10 skjorter, 3 habitter og et jakkesæt er da ikke i overkanten... Er det?Det lyder meget som minimum
-
Det lyder meget som minimum
@folfdk også hvad jeg tænker... lidt til forskellige lejligheder..
-
@folfdk også hvad jeg tænker... lidt til forskellige lejligheder..
1 sæt sort
1 sæt mørkt
1 sæt lyst/gråOg så 1 jakkesæt
Dertil et udvalg af skjorter, fmeks lidt mere spraglet, klassisk hvide (dem skal man jo have mindst 3 af) og så et mindre antal slips.
Meget minimalistisk
-
1 sæt sort
1 sæt mørkt
1 sæt lyst/gråOg så 1 jakkesæt
Dertil et udvalg af skjorter, fmeks lidt mere spraglet, klassisk hvide (dem skal man jo have mindst 3 af) og så et mindre antal slips.
Meget minimalistisk
@folfdk
Jeg har et mørkeblå, nålestribet, jakkesæt.Så har jeg en helt sort habit i lidt tykkere stof som er god om vinteren.
Så har jeg en sort habit med røde detaljer i forret som er rigtig god året rundt. Nok min favorit.
Og så har jeg en lys habit i hør som jeg købte i sommers. Det er ultralækkert stof er er skide god om sommeren parret med en panamahat.Pro tip: Kulsort habit med bordeaux skjorte og slips ser for vildt ud!
Pro tip to: En tyk, kulsort habit, og kulsort hat i 30 graders varme med høj sol er lidt lunkent... Men nødvendigt til bisættelser...
-
@folfdk
Jeg har et mørkeblå, nålestribet, jakkesæt.Så har jeg en helt sort habit i lidt tykkere stof som er god om vinteren.
Så har jeg en sort habit med røde detaljer i forret som er rigtig god året rundt. Nok min favorit.
Og så har jeg en lys habit i hør som jeg købte i sommers. Det er ultralækkert stof er er skide god om sommeren parret med en panamahat.Pro tip: Kulsort habit med bordeaux skjorte og slips ser for vildt ud!
Pro tip to: En tyk, kulsort habit, og kulsort hat i 30 graders varme med høj sol er lidt lunkent... Men nødvendigt til bisættelser...
Igen, det lyder absolut som om det er minimum at have i skabet.
Du skal da have mere!
(Og du kan godt pege her hen til dem der har udpeget at du skulle have for meget)
-
Igen, det lyder absolut som om det er minimum at have i skabet.
Du skal da have mere!
(Og du kan godt pege her hen til dem der har udpeget at du skulle have for meget)
@folfdk da jeg købte den lyse habit stod valget mellem den og en vanvittig flot bordeaux habit som jeg stadig har et godt øje til.
De seneste år er jeg blevet lidt mere til farver så det er ikke udelukket. -
@folfdk da jeg købte den lyse habit stod valget mellem den og en vanvittig flot bordeaux habit som jeg stadig har et godt øje til.
De seneste år er jeg blevet lidt mere til farver så det er ikke udelukket.@nickfrederiksen
Og så skal man selvfølgelig også have et jakkesæt i guld til prisuddelinger
-
@nickfrederiksen
Og så skal man selvfølgelig også have et jakkesæt i guld til prisuddelinger
@folfdk nu kender jeg tilfældigvis en som har sådan en... og den er måske lige et stykke i overkanten...

-
@folfdk nu kender jeg tilfældigvis en som har sådan en... og den er måske lige et stykke i overkanten...

Altså, *hvis* du havde sådan en, ja, så var det måske lidt for meget