The Julekalender afsnit 18
-
Nedtrykt stemning og ikke en eneste #GoodVending i synes.
Men tilgengæld en blues: "Sometimes life is not easy"
Dagen er gået med afhentning af yngste på efterskole pga sygdom mens den ældste er hjemme og har sovet dagen. Også pga sygdom.
Så... Life is rigtig nok ikke åltins easy
-
Nedtrykt stemning og ikke en eneste #GoodVending i synes.
Men tilgengæld en blues: "Sometimes life is not easy"
Dagen er gået med afhentning af yngste på efterskole pga sygdom mens den ældste er hjemme og har sovet dagen. Også pga sygdom.
Så... Life is rigtig nok ikke åltins easy
@folfdk æv, sikke en nedtælling til jul. Håber at de kommer på højkant i løbet af weekenden, og at ingen voksne bliver nedlagt 🫣
-
@folfdk æv, sikke en nedtælling til jul. Håber at de kommer på højkant i løbet af weekenden, og at ingen voksne bliver nedlagt 🫣
@MThaastrup
Det håber vi også.Og gerne før lørdag morgen hvor vi helst skulle afsted tværs over landet til komsammen i min familie

-
@MThaastrup
Det håber vi også.Og gerne før lørdag morgen hvor vi helst skulle afsted tværs over landet til komsammen i min familie

@folfdk åh åh, jeg krydser fingre!
-
@folfdk åh åh, jeg krydser fingre!
@MThaastrup
Tak!Ellers må vi jo dele os op, den yngste lader til at være ovre det værste
-
@MThaastrup
Tak!Ellers må vi jo dele os op, den yngste lader til at være ovre det værste
@folfdk Der er virkelig meget i omløb. Altså det er der jo altid om vinteren, men synes godt nok at det er vedholdende og omfangsrigt i år, hvis jeg ser på mine kolleger - også dem, der ikke har små børn
-
@folfdk Der er virkelig meget i omløb. Altså det er der jo altid om vinteren, men synes godt nok at det er vedholdende og omfangsrigt i år, hvis jeg ser på mine kolleger - også dem, der ikke har små børn
@MThaastrup @folfdk jeg husker ikke de andre år at der har været så mange 'hold nu syge børn hjemme' og 'vi har nu tilfælde af... ' i vuggestuen som i år.
Men indkøringen af den store foregik også med mundbind og håndsprit, så det kan også være folk har glemt noget der. -
@MThaastrup @folfdk jeg husker ikke de andre år at der har været så mange 'hold nu syge børn hjemme' og 'vi har nu tilfælde af... ' i vuggestuen som i år.
Men indkøringen af den store foregik også med mundbind og håndsprit, så det kan også være folk har glemt noget der.#Bæometri'en taler også sit tydelige sprog.
Der er mere "gang i den" end der har været længe.
-
@MThaastrup der er rigtigt meget i omløb! & det er ikke det samme 🫣
@folfdk