Første #cryptohagen i 2026
-
Søndag d. 25. Januar, kl. 13-17 på Cafe Bevars
Lær privatlivs-beskyttelse i #København https://cryptohagen.dk/ (+English version)Cryptohagen er et hyggeligt og uformelt forum, som har fokus på digital #privatliv -beskyttelse
Kom forbi og sig 'hej'
- og medbring meget gerne godt humør 
Hvad er vigtigt for dig ?
- #privatliv ?
- #sikkerhed ?
- #E2E kryptering ?- Hvis brug for hjælp - siger du selvfølgelig bare til
-
A alf149@social.data.coop shared this topic
F folfdk@helvede.net shared this topic
K kramse@helvede.net shared this topic
F fonsmark@semaphor.social shared this topic
-
Søndag d. 25. Januar, kl. 13-17 på Cafe Bevars
Lær privatlivs-beskyttelse i #København https://cryptohagen.dk/ (+English version)Cryptohagen er et hyggeligt og uformelt forum, som har fokus på digital #privatliv -beskyttelse
Kom forbi og sig 'hej'
- og medbring meget gerne godt humør 
Hvad er vigtigt for dig ?
- #privatliv ?
- #sikkerhed ?
- #E2E kryptering ?- Hvis brug for hjælp - siger du selvfølgelig bare til
I morgen søndag vil jeg prøve at finde tid til at dukke op til #cryptohagen, ikke fordi jeg kan noget kryptering, men fordi det nok bliver lærerigt
-
I morgen søndag vil jeg prøve at finde tid til at dukke op til #cryptohagen, ikke fordi jeg kan noget kryptering, men fordi det nok bliver lærerigt
@folfdk Du skal være velkommen

-
@folfdk @cryptohagen Lige dér gad jeg godt bo lidt tættere på en større by hvor man nemt kunne komme til enten Cryptohagen eller CryptoAarhus. Det er så fedt, det findes!
-
@folfdk @cryptohagen Lige dér gad jeg godt bo lidt tættere på en større by hvor man nemt kunne komme til enten Cryptohagen eller CryptoAarhus. Det er så fedt, det findes!
@fritjof @folfdk @cryptohagen det er noget tid siden jeg har været til Cryptohagen. Jeg kan ikke i dag, men vil meget gerne snart med igen. Især hvis du tager turen fra Mors, @fritjof

-
@fritjof @folfdk @cryptohagen det er noget tid siden jeg har været til Cryptohagen. Jeg kan ikke i dag, men vil meget gerne snart med igen. Især hvis du tager turen fra Mors, @fritjof

Nå, jeg kan se der er kommet for mange andre ting jeg ikke kan udsætte, så det må blive en anden gang 🫤
Mange tak for at dele om det her, jeg håber I får en god eftermiddag derinde