Jeg sikkerhedskopierer!
-
Jeg sikkerhedskopierer! Arbejdsting til mit universitetsdrev og private plus de vigtigste arbejdsting til et krypteret USB-drev. Er I ikke stolte af mig?

(Jaja, jeg gør det jo ikke kun nu, vel?)@tanyakaroli Jo. Vi er stolte af dig.

-
Jeg sikkerhedskopierer! Arbejdsting til mit universitetsdrev og private plus de vigtigste arbejdsting til et krypteret USB-drev. Er I ikke stolte af mig?

(Jaja, jeg gør det jo ikke kun nu, vel?)Dette indlæg er slettet! -

(Jaja, jeg gør det jo ikke kun nu, vel?)Hvad kopierede du den med?
-
Hvad kopierede du den med?
@folfdk hånden!
-

(Jaja, jeg gør det jo ikke kun nu, vel?)SÅÅÅÅÅÅ dygtig!
-
S suneauken@mastodon.world shared this topic
-
@folfdk hånden!
Jeg tænkte mere det kunne være f.ekd Kopia.io eller et andet program som kan sættes op til at gøre det automatisk etc

Men godt svar!
-
Jeg tænkte mere det kunne være f.ekd Kopia.io eller et andet program som kan sættes op til at gøre det automatisk etc

Men godt svar!
@folfdk Ja, det ville jo være smart! 🫣
Men, men, jeg må bare erkende at det ikke er der jeg har min opmærksomhed eller kompetence. Så jeg soler mig i stedet lidt i når jeg både husker og har tid til at lave back-up
-
SÅÅÅÅÅÅ dygtig!
@SuneAuken ikk’?!
-
@tanyakaroli Jo. Vi er stolte af dig.

-
@folfdk Ja, det ville jo være smart! 🫣
Men, men, jeg må bare erkende at det ikke er der jeg har min opmærksomhed eller kompetence. Så jeg soler mig i stedet lidt i når jeg både husker og har tid til at lave back-up
Det var absolut udelukkende fordi jeg var interesseret i hvordan du gjorde, ikke fordi jeg ville foreslå du skulle gøre noget andet eller at du skulle have gjort mere.
Som du selv siger så er du mega sej fordi du har gjort noget i det hele taget.
Og for at være ærlig, så har du gjort mere end jeg har gjort for nylig !
-
F folfdk@helvede.net shared this topic
-

(Jaja, jeg gør det jo ikke kun nu, vel?)Bukker og klapper stående
-
Det var absolut udelukkende fordi jeg var interesseret i hvordan du gjorde, ikke fordi jeg ville foreslå du skulle gøre noget andet eller at du skulle have gjort mere.
Som du selv siger så er du mega sej fordi du har gjort noget i det hele taget.
Og for at være ærlig, så har du gjort mere end jeg har gjort for nylig !
@folfdk alt godt, Folmer, jeg ville aldrig drømme om at tro at du mente noget negativt (du er så flink altid)

-
@folfdk alt godt, Folmer, jeg ville aldrig drømme om at tro at du mente noget negativt (du er så flink altid)

Tusind tak Tanya, nu bliver jeg næsten helt flov 🫣
Kan se Kramse har været forbi og heppe, det er jo en af backup guruerne

-
Bukker og klapper stående
@kramse nejer og takker og går ud igen
️ [med hilsen til Højholt]