Jeg tror det var ... tre søde mennesker, der mindede mig om at opsige mit testabonnement hos Adobe.
-
Jeg tror det var ... tre søde mennesker, der mindede mig om at opsige mit testabonnement hos Adobe. Samme dag fik jeg beskeden om at min mor var terminal, så jeg fik ikke lige gjort det, der var mange andre ting i mit hoved.
Nu prøver jeg at opsige, og det kan jeg godt. Mod et gebyr på knapt 3k for at opsige før tid. Hvem holder min høtyv mens jeg sætter ild til min fakkel? -
Jeg tror det var ... tre søde mennesker, der mindede mig om at opsige mit testabonnement hos Adobe. Samme dag fik jeg beskeden om at min mor var terminal, så jeg fik ikke lige gjort det, der var mange andre ting i mit hoved.
Nu prøver jeg at opsige, og det kan jeg godt. Mod et gebyr på knapt 3k for at opsige før tid. Hvem holder min høtyv mens jeg sætter ild til min fakkel?Jeg har lige købt tændstikker, så dem kan du låne mens jeg holder.
-
Jeg har lige købt tændstikker, så dem kan du låne mens jeg holder.
@folfdk det er morderligt pænt af dig.
-
J jwcph@helvede.net shared this topic
-
Nu prøver jeg at opsige, og det kan jeg godt. Mod et gebyr på knapt 3k for at opsige før tid. Hvem holder min høtyv mens jeg sætter ild til min fakkel?@infonauten Perkele! Toornarsuk! Det må sgu da være FORBUDT!
-
@infonauten Perkele! Toornarsuk! Det må sgu da være FORBUDT!
@ondekvinde det stod naturligvis med småt et eller andet sted. Træt.
-
@ondekvinde det stod naturligvis med småt et eller andet sted. Træt.
Noget med småt et sted i galaksen sikkert:
"Jorden bliver fjernet indenfor de næste 100.000 år for at lave en intergalaktisk motorvej og I kunne bare selv have indgivet en klage ved nærmeste stjerne kontor.
Desuden har vi valgt at indføre premium modeller som er umulige at komme ud af på alle jeres lokale produkter bare fordi vi kan"
-
Noget med småt et sted i galaksen sikkert:
"Jorden bliver fjernet indenfor de næste 100.000 år for at lave en intergalaktisk motorvej og I kunne bare selv have indgivet en klage ved nærmeste stjerne kontor.
Desuden har vi valgt at indføre premium modeller som er umulige at komme ud af på alle jeres lokale produkter bare fordi vi kan"
@folfdk @ondekvinde du rammer følelsen meget godt.
-
Nu prøver jeg at opsige, og det kan jeg godt. Mod et gebyr på knapt 3k for at opsige før tid. Hvem holder min høtyv mens jeg sætter ild til min fakkel?@infonauten effektiv måde at sikre sig at du ALDRIG lægger penge hos dem igen.
-
Nu prøver jeg at opsige, og det kan jeg godt. Mod et gebyr på knapt 3k for at opsige før tid. Hvem holder min høtyv mens jeg sætter ild til min fakkel?@infonauten Det burde være ulovligt med så lang bindingstid på et digitalt produkt.
Vent, hov, det mener FTC også: https://www.ftc.gov/news-events/news/press-releases/2024/06/ftc-takes-action-against-adobe-executives-hiding-fees-preventing-consumers-easily-cancelling
Hvad med at kontakte support og minde dem om det?
-
@infonauten effektiv måde at sikre sig at du ALDRIG lægger penge hos dem igen.
@decibyte yes!
-
@infonauten Det burde være ulovligt med så lang bindingstid på et digitalt produkt.
Vent, hov, det mener FTC også: https://www.ftc.gov/news-events/news/press-releases/2024/06/ftc-takes-action-against-adobe-executives-hiding-fees-preventing-consumers-easily-cancelling
Hvad med at kontakte support og minde dem om det?
@tokeriis mange tak, det virker relevant

-
@folfdk @ondekvinde du rammer følelsen meget godt.
Der burde være sådan en "force majeure" for forbrugere.
"Desværre så var klienten ikke i stand til at imødekomme kravet, da der var for stor mentalt pres fra andre vigtigere ting"