#GætEnFilm
-
En god gammeldags film med tjubang og vi er i gang med at vise film for de unge mennesker herhjemme.
Føler du dig heldig?
Så gæt med.Scorpio er i gang med at slå folk ihjel i San Francisco og hovedpersonen, politibetjenten (som også giver navn til filmen) skal finde ud af hvad, hvordan og hvorfor.
-
En god gammeldags film med tjubang og vi er i gang med at vise film for de unge mennesker herhjemme.
Føler du dig heldig?
Så gæt med.Scorpio er i gang med at slå folk ihjel i San Francisco og hovedpersonen, politibetjenten (som også giver navn til filmen) skal finde ud af hvad, hvordan og hvorfor.
@folfdk Føler jeg mig heldig...? I så fald må jeg skyde i blinde og sige Dirty Harry.
-
@folfdk Føler jeg mig heldig...? I så fald må jeg skyde i blinde og sige Dirty Harry.
Du havde et godt skud tilbage i den .44 magnum!

-
Du havde et godt skud tilbage i den .44 magnum!

@folfdk Udelukkende på dit kontekstuelle vink
Har stadig ikke set Dirty Harry. -
@folfdk Udelukkende på dit kontekstuelle vink
Har stadig ikke set Dirty Harry.Det er jo heller ikke de vilde filmkunst, men den skal jo ses.
Og så kan ungerne bidrage med at det er aura-farming når Dirty Harry sådan står og poserer og ser sej ud.
Og at en anime (som jeg ikke fangede navnet på) har referencer til den måde at stå på som Dirty Harry gør.
Og, derudover, fordi vi nævnte Weather Report, at den der anime åbenbart bruger bandnavne til... Forskellige ting.
Infodump lørdag