I dag var det vigtigt at nå frem til tiden da vi skal på teambuilding med får i Ballerup kl 9 så jeg droppede løbetur og tog 6.24, selvom jeg strengt taget kunne nå det med 6.53. Først kom vi 15 min for sent fra Slagelse.
-
Nu er jeg på vej fra Roskilde til Ballerup i taxa
@hunspirillen there is nothing wrong with a taxi bon
-
Jeg er nået frem i tide!
️ -
@hunspirillen DSB har tydeligvis ikke læst Berlingske https://www.berlingske.dk/laesere/dsb-svarer-paa-anklage-om-ustabil-togdrift-togene-er-paa-skinner--ogsaa-til-tiden
-
Jeg er nået frem i tide!
️ -
Jeg er nået frem i tide!
️ -
Jeg er nået frem i tide!
️@hunspirillen Damn. DSB har dårlige togdage for tiden! Godt, du nåede det!
-
I dag var det vigtigt at nå frem til tiden da vi skal på teambuilding med får i Ballerup kl 9 så jeg droppede løbetur og tog 6.24, selvom jeg strengt taget kunne nå det med 6.53. Først kom vi 15 min for sent fra Slagelse. Nu har vi så holdt 15 min i Roskilde og blev sendt over i et andet tog . Som venter pga signal problemer. #pendlerliv
@hunspirillen Teambuilding med får? Jeg tror det er første gang jeg har haft lyst til at blive teambuildet.
-
@hunspirillen Teambuilding med får? Jeg tror det er første gang jeg har haft lyst til at blive teambuildet.
@MieKNielsen Det er også første gang jeg har glædet mig. Og det var sjovt
️
-
@hunspirillen there is nothing wrong with a taxi bon
@boab But only because I was able to take it from Roskilde and skip the detour around Copenhagen. So glad that I thought of that, and that there was a taxi to be had
-
Jeg er nået frem i tide!
️@hunspirillen
Jeg håber det var sjovt og en god oplevelse og at du snart kan komme hjem ordentligt
(kom nu DSB, please) -
@hunspirillen
Jeg håber det var sjovt og en god oplevelse og at du snart kan komme hjem ordentligt
(kom nu DSB, please)@folfdk Jeg kom hjem. Missede et tog og havde 40 min. ventetid på kbh h, men det var ikke som sådan DSB''s skyld, undtagen deres trælse køreplaner. Vi holdt lidt udenfor Sorø men den endelige forsinkelse var to minutter, og alt under fem tæller dom rettidigt i mit regnskab.
️ Men det var en lang dag