I dag prøver jeg om jeg kan starte en ny vane.
-
@folfdk Det sgu lidt sjovt, jeg tænkte igår på #engodgerninghverdag - bare et eller andet man gør for et andet menneske som gør nogen glad .... tror sgu jeg vil være med på #engodting
Dejligt Kenneth!
Og mange tak fordi du vil være med, det bliver altid lettere når der er flere til at løfte.
Og som sagt så er det også et forsøg for mig.
Jeg har skrevet #engodting indlæg tidligere, men ikke konsekvent eller fast.
-
I dag prøver jeg om jeg kan starte en ny vane.
Jeg tænker nemlig at det ville være #EnGodTing hvis jeg kan dele... Ja, en god ting
hver dag.Tanken er selvfølgelig at prøve at få andre med på ideen eller i det mindste sprede nogle ting der kan være en positiv ting i dagens fedivers.
Men jeg gør det mest for mig selv.
Lidt evaluering af ovenstående

Jeg synes jeg får delt mange gode ting. Ikke altid med #EnGodTing hashtag.
Men jeg synes den første periode, hvor jeg fandt noget nyt hver dag, gjorde en forskel. Jeg skubbede lidt til mig selv og brugte lidt tid på at tænke over hvilke små gode ting jeg kunne lægge mærke til, som jeg måske ellers ville overse.
Og så synes jeg det giver en balance i forhold til alt det andet jeg deler.
-
Lidt evaluering af ovenstående

Jeg synes jeg får delt mange gode ting. Ikke altid med #EnGodTing hashtag.
Men jeg synes den første periode, hvor jeg fandt noget nyt hver dag, gjorde en forskel. Jeg skubbede lidt til mig selv og brugte lidt tid på at tænke over hvilke små gode ting jeg kunne lægge mærke til, som jeg måske ellers ville overse.
Og så synes jeg det giver en balance i forhold til alt det andet jeg deler.
@folfdk #EnGodTing er at læse, når dejlige mennesker på internettet er glade for noget. Det gør mig glad, så det skaber jo på sin vis en værdi bare at dele "jeg så et egern" eller "jeg har hæklet en tiendedel af et sjal".
(Og lige for mig i dag er det #EnGodTing at jeg har bestilt en ny ovn! Så kan den ikke-så-gode-men-heller-ikke-kassable ovn flyttes ud i værkstedet og fungere som ekstra-ovn når vi har mange gæster!)
-
Lidt evaluering af ovenstående

Jeg synes jeg får delt mange gode ting. Ikke altid med #EnGodTing hashtag.
Men jeg synes den første periode, hvor jeg fandt noget nyt hver dag, gjorde en forskel. Jeg skubbede lidt til mig selv og brugte lidt tid på at tænke over hvilke små gode ting jeg kunne lægge mærke til, som jeg måske ellers ville overse.
Og så synes jeg det giver en balance i forhold til alt det andet jeg deler.
@folfdk og så skal du ikke glemme at der er ret mange folk, der har taget hashtagget til sig og reflekterer og deler, hvilket beriger os alle yderligere

-
Lidt evaluering af ovenstående

Jeg synes jeg får delt mange gode ting. Ikke altid med #EnGodTing hashtag.
Men jeg synes den første periode, hvor jeg fandt noget nyt hver dag, gjorde en forskel. Jeg skubbede lidt til mig selv og brugte lidt tid på at tænke over hvilke små gode ting jeg kunne lægge mærke til, som jeg måske ellers ville overse.
Og så synes jeg det giver en balance i forhold til alt det andet jeg deler.
@folfdk det er en god øvelse at være opmærksom på de gode ting.
I min uge er det #EnGodTing, at jeg har ærestitlen "Onkel And". Det betyder, at jeg skal sørge for at naboens løbeænder bliver lukket ud om morgenen, og ind om aftenen. Og det er meget svært ikke at smile, når man ser på den herlige flok

-
@folfdk #EnGodTing er at læse, når dejlige mennesker på internettet er glade for noget. Det gør mig glad, så det skaber jo på sin vis en værdi bare at dele "jeg så et egern" eller "jeg har hæklet en tiendedel af et sjal".
(Og lige for mig i dag er det #EnGodTing at jeg har bestilt en ny ovn! Så kan den ikke-så-gode-men-heller-ikke-kassable ovn flyttes ud i værkstedet og fungere som ekstra-ovn når vi har mange gæster!)
@SorenMRiis så meget fortjent at have en ovn der kan det du har brug for!
Har du tænkt over det længe så, eller er det mere et spørgsmål om at du er helt sikker på præcis hvad du har brug for?
-
@folfdk og så skal du ikke glemme at der er ret mange folk, der har taget hashtagget til sig og reflekterer og deler, hvilket beriger os alle yderligere

Tak!
Ja, det er rigtigt!Jeg er mega glad for at der er andre der har valgt også at skrive det ind i deres opslag

-
@folfdk det er en god øvelse at være opmærksom på de gode ting.
I min uge er det #EnGodTing, at jeg har ærestitlen "Onkel And". Det betyder, at jeg skal sørge for at naboens løbeænder bliver lukket ud om morgenen, og ind om aftenen. Og det er meget svært ikke at smile, når man ser på den herlige flok

Ha, ja det kan jeg forestille mig!





-
@SorenMRiis så meget fortjent at have en ovn der kan det du har brug for!
Har du tænkt over det længe så, eller er det mere et spørgsmål om at du er helt sikker på præcis hvad du har brug for?
@folfdk Jeg har længe været træt af vores fungerende-men-ikke-særligt-gode ovn... Den slukker f.eks. komplet midtvejs under stegning/bagning og tænder så igen 5-10 minutter senere. Den slags kan man lære at arbejde med, men det er ikke optimalt!)
Og her til morgen så jeg ved et tilfælde at der er tilbud på en ovn, jeg tror og håber er lidt bedre. En Gorenje, nedsat fra 7.000 til 2.399. Og som Tommy sagde: Jamen du siger jo altid vi har ekstra penge stående på budgetkontoen...
-
@folfdk Jeg har længe været træt af vores fungerende-men-ikke-særligt-gode ovn... Den slukker f.eks. komplet midtvejs under stegning/bagning og tænder så igen 5-10 minutter senere. Den slags kan man lære at arbejde med, men det er ikke optimalt!)
Og her til morgen så jeg ved et tilfælde at der er tilbud på en ovn, jeg tror og håber er lidt bedre. En Gorenje, nedsat fra 7.000 til 2.399. Og som Tommy sagde: Jamen du siger jo altid vi har ekstra penge stående på budgetkontoen...
Ej ok. Ovn-der-pludselig-stopper er jo ikke særlig anvendelig!
🫣Jeg håber den nye bliver en super dejlig opgradering!

-
Ej ok. Ovn-der-pludselig-stopper er jo ikke særlig anvendelig!
🫣Jeg håber den nye bliver en super dejlig opgradering!

@folfdk jeg kan sagtens bruge den, for jeg kender dens særheder. Men den *er* bare ikke særligt god. Og bed til langtids-stegning hvor 5-10min fra eller til er helt ok.