#Introduktion
-
Hej, jeg hedder Niels. Jeg arbejder ved et tech-kooperativ der hedder Os & Data, hvor vi prøver at stable et demokratisk ejet alternativ til Facebook grupperne på benene.
Jeg er særligt interesseret i tech, AI og dets implikationer, musik, lorteposting og lol.
-
Hej, jeg hedder Niels. Jeg arbejder ved et tech-kooperativ der hedder Os & Data, hvor vi prøver at stable et demokratisk ejet alternativ til Facebook grupperne på benene.
Jeg er særligt interesseret i tech, AI og dets implikationer, musik, lorteposting og lol.
@niels Det lyder spændende. Hvordan integrerer I Fediverset ind i jeres facebookalternativ ?
-
S sebastian@social.itu.dk shared this topic
-
Velkommen til!
De fleste herinde plejer at være gode til at komme med interessante ideer og forslag, både når det handler om Mastodon og fediverset, eller om alt muligt andet mellem himmel og jord.
Også larmende musik