Hold nu op, hvor jeg synes det er idiotisk svært at købe kontorstol.
-
Hold nu op, hvor jeg synes det er idiotisk svært at købe kontorstol. Det hjælper ikke at jeg har en større krop end de fleste - og at jeg ikke har et femcifret beløb at smide efter det.
@infonauten Det minder mig om en bekendt med samme problem. Han endte med et meget lavt bord og en fantastisk lænestol.
-
Hold nu op, hvor jeg synes det er idiotisk svært at købe kontorstol. Det hjælper ikke at jeg har en større krop end de fleste - og at jeg ikke har et femcifret beløb at smide efter det.
@infonauten Hvis jeg skulle arbejde hjemmefra i større stil ville jeg nok anskaffe en Swopper eller lignende “vippeskammel” der nærmest efterligner at sidde på en badebold; det gør vildt gode ting for min lænd og mit mellemgulv. Men det er ikke for alle.
-
@infonauten Hvis jeg skulle arbejde hjemmefra i større stil ville jeg nok anskaffe en Swopper eller lignende “vippeskammel” der nærmest efterligner at sidde på en badebold; det gør vildt gode ting for min lænd og mit mellemgulv. Men det er ikke for alle.
@SorenMRiis @infonauten Sådan en sidder jeg på.. @svedigtype var oprindelig den der gerne ville sidde på den, men vores gulv er for glat, så der er lidt for stor risiko for Modbydelig Lang Udskridning (mine gamle initialer), hvis man ikke har lange ben.
Min lænd kan godt blive lidt træt (på den gode måde).
-
@infonauten kan du ikke bygge din egen af de afklippede tånegle, du gemmer i æsken under sengen?
-
@infonauten kan du ikke bygge din egen af de afklippede tånegle, du gemmer i æsken under sengen?
@anport dem skulle jeg jo bygge en computer af. Og et fort.
-
@anport dem skulle jeg jo bygge en computer af. Og et fort.
-
@anport Nu er jeg nødt til at blive YouTuber. "I build a computer made from nail clippings. DOES IT WORK?"
Jeg har allerede lavet et par thumbnails: -
@anport Nu er jeg nødt til at blive YouTuber. "I build a computer made from nail clippings. DOES IT WORK?"
Jeg har allerede lavet et par thumbnails:Thumbnails.... Tihi
-
Thumbnails.... Tihi
-
@infonauten @anport
Jeg synes ellers du... Nail'ede den! -
@infonauten @anport
Jeg synes ellers du... Nail'ede den! -
Jeg er jo fra Sønderjylland, så jeg har lidt Fingerspitzgefühl

-
Jeg har allerede lavet et par thumbnails:@infonauten lolz … din nye pengeko