I dag håber jeg det bliver #engodting at starte nyt arbejde 😀
-
I dag håber jeg det bliver #engodting at starte nyt arbejde

Jeg vil forsøge at gøre mit til det der bliver godt i hvert fald.
Speciel konsulent på DTU Bioengineering, hvor jeg blandt andet skal arbejde med infrastrukturen til struktur biologi og undersøge naturlige protein krystaller
https://www.bioengineering.dtu.dk/research/infrastructure-core-facilities/dtu-structural-biology-core
#structuralbiology@folfdk Yay! Go get'em, Ti.. erh.. Folmer! 🥳
-

Speciel konsulent på DTU Bioengineering, hvor jeg blandt andet skal arbejde med infrastrukturen til struktur biologi og undersøge naturlige protein krystaller
https://www.bioengineering.dtu.dk/research/infrastructure-core-facilities/dtu-structural-biology-core
#structuralbiology@folfdk spændende! Held & Lykke

-

#structuralbiology@folfdk Feeedt! Selvfølgelig bliver det en god ting 🥳 Ellers kan dine nye kolleger få en olfert!
-
Jeg kender godt Susanne
(fra tidligere DTU ansættelser)Måske hun også vil kunne genkende mit navn

@folfdk mon ikke? Hun virker til at kunne huske meget.
-
@folfdk tillykke med det!
Mange tak!
-
@folfdk Jeg håber du får en fantastisk første dag 🤩! De er i hvert fald heldige at få dig 🥰!!
Årh, mange tak 🤩
-
@folfdk go go go!
-
@folfdk fantastisk, Folmer! Jeg ønsker dig en rigtig god første dag på jobbet - og stort tillykke med at lande det!

Tak! Jeg håber jeg hurtigt kan bidrage med noget, nu får vi se

-
@folfdk så længe jeg får lov til at være den pinke.
-
@folfdk Håber, det bliver rigtig godt!
@Camlarsch
Tak! -
@folfdk Få en god start! Og en god... bagefter.
@mjj
En god bagefter er i hvert fald også vigtigt
-
@folfdk Yay! Go get'em, Ti.. erh.. Folmer! 🥳
Grreeeeeeat!
-
@folfdk spændende! Held & Lykke

Tak! Og ja, det bliver spændende!
-
@folfdk Feeedt! Selvfølgelig bliver det en god ting 🥳 Ellers kan dine nye kolleger få en olfert!
Hi hi, måske ikke lige efter bogen at give en Olfert, skal lige kigge i personalemanualen

-
Tak! Jeg håber jeg hurtigt kan bidrage med noget, nu får vi se

@folfdk Giv det lidt tid, du skal jo lige blive bekendt med stedet og opgaverne også

-
Grreeeeeeat!
@folfdk Folmer-versionen af Tony the Tiger... Hmm....
Folmer Fabeldyr?
-
@folfdk Folmer-versionen af Tony the Tiger... Hmm....
Folmer Fabeldyr?
@tofticles @folfdk jeg ville gerne læse den bog.
-
Hi hi, måske ikke lige efter bogen at give en Olfert, skal lige kigge i personalemanualen

@folfdk Jeg er sikker på olferter er på sin plads, hvis man ikke opfører sig ordentligt

Men det gælder jo også dig. Hvis du laver en Gabelstaplerfahrer Klaus i dag, så tilfalder olferten altså dig

-

#structuralbiology@folfdk Godt at høre du er tilbage på DTU!
-
Havde lige glemt konceptet myldretid

(havde ikke tænkt at jeg gad komme svedig på arbejde efter 10 km cykeltur på første arbejdsdag)Er kommet godt hjem, synes det har været en fin dag, jeg har gjort det godt og der er ikke tilstødt flere uventede forhindringer end man kan forvente sådan en dag.
Men jeg er lige pludselig træt.
Ikke sådan træt som jeg er vandt til når jeg dyrker motion.
Men mentalt udkørt på en måde så jeg virkelig ikke har særlig meget lyst til mere menneskelig kontakt i dag.Gad vide hvilke drømme jeg får i nat