Har brugt hele livet på at skjule mine tænder, når jeg smiler - fordi jeg i barndommen altid fik påpeget, at min ene tand er skæv.
-
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup jeg smiler også sjældent, fordi mine tænder sidder skævt/mærkeligt. Den ene fortand er endda misfarvet fordi den har været død (uden nerve) i en årrække, men er kommet til live igen. Jeg kalder den #ZombieTanden.
-
@MThaastrup jeg smiler også sjældent, fordi mine tænder sidder skævt/mærkeligt. Den ene fortand er endda misfarvet fordi den har været død (uden nerve) i en årrække, men er kommet til live igen. Jeg kalder den #ZombieTanden.
Dette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup Charmerende og unikt smil.
Godt nok fra en gammel tosse, men håber det tæller lidt alligevel. -
@MThaastrup Charmerende og unikt smil.
Godt nok fra en gammel tosse, men håber det tæller lidt alligevel.Dette indlæg er slettet! -
@MThaastrup God beslutning! Det ville da være synd at skjule det smil!
Og tænk, hvordan en bemærkning kan sætte sig i adfærd og følelser i årevis!!
(Lever selv fint med mine “hugtænder”.)
@MThaastrup Jeg kan lide din beslutning, sikken et dejligt billede.
Anektote (med en slags pointe, jeg sværger!): den første pige, som jeg sådan rigtigt faldt for, havde et kæmpe mellemrum mellem fortænderne, som bare gjorde hende mere charmerende. Men alle tandlæger ville rette det (de fik heldigvis ikke lov).
Jeg tænker at personer og personlighed er noget mere interessant end idealer. Noget af det værste vi gør som samfund er at prøve at ensrette den store, brogede flok, som vi alle er.
Dette indlæg er slettet!
-
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup det er den store opgave, ikke? Selvaccept og selvtilgivelse.
-
@MThaastrup det er den store opgave, ikke? Selvaccept og selvtilgivelse.
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup Helt sikkert er du okay, præcis som du er!
Børn kan være så onde til hinanden, men heldigvis er det sådan, at de fleste mennesker lærer at opføre sig ordenligt i takt med, at de vokser.
Du har et dejligt smil, og du skal have lov til at vise det frem lige så meget, som du ønsker!
x
-
@MThaastrup Helt sikkert er du okay, præcis som du er!
Børn kan være så onde til hinanden, men heldigvis er det sådan, at de fleste mennesker lærer at opføre sig ordenligt i takt med, at de vokser.
Du har et dejligt smil, og du skal have lov til at vise det frem lige så meget, som du ønsker!
x
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup Gud, jeg elsker sådan lidt “skæve” tænder, det er så charmerende. Lidt ligesom smilehuller inden i munden

Dejligt at det klikkede for dig så du nu kan smile til verden - det har både den og du godt af