Det værste ved at være syg på 7.
-
Det værste ved at være syg på 7. dagen er, at hver gang man vågner op efter en lur, så er man fandeme stadig ikke rask.
Det kunne være en lignelse for alt muligt for tiden, men lige nu er det bare nederen, at jeg stadig har pisseondt i halsen og nu også øjenbetændelse. Og at det bare er at vente på at kroppen får mobiliseret et adækvat forsvar. -
Det værste ved at være syg på 7. dagen er, at hver gang man vågner op efter en lur, så er man fandeme stadig ikke rask.
Det kunne være en lignelse for alt muligt for tiden, men lige nu er det bare nederen, at jeg stadig har pisseondt i halsen og nu også øjenbetændelse. Og at det bare er at vente på at kroppen får mobiliseret et adækvat forsvar.@Koefoed God bedring til dig
-
Det kunne være en lignelse for alt muligt for tiden, men lige nu er det bare nederen, at jeg stadig har pisseondt i halsen og nu også øjenbetændelse. Og at det bare er at vente på at kroppen får mobiliseret et adækvat forsvar.@Koefoed Æv! God bedring, Lone!
-
Det kunne være en lignelse for alt muligt for tiden, men lige nu er det bare nederen, at jeg stadig har pisseondt i halsen og nu også øjenbetændelse. Og at det bare er at vente på at kroppen får mobiliseret et adækvat forsvar.@Koefoed Uff, det er frygteligt at være så syg! Jeg føler med dig. Lige pludselig vender det - så får du en velsignet søvn og vågner til klar bedring. For mig plejer det at lindre lidt hvis jeg kan sove for let åbent vindue så der kommer en brise ind på mig. Nogle gange er det lige dér det vender.
Jeg sender helende vibes din vej! -
@Koefoed Uff, det er frygteligt at være så syg! Jeg føler med dig. Lige pludselig vender det - så får du en velsignet søvn og vågner til klar bedring. For mig plejer det at lindre lidt hvis jeg kan sove for let åbent vindue så der kommer en brise ind på mig. Nogle gange er det lige dér det vender.
Jeg sender helende vibes din vej!@tanyakaroli tak! Jeg drikker isvand og lige om lidt spiser jeg en pose saltchips og nogle flere pamol. Sikke en fest.
-
Det kunne være en lignelse for alt muligt for tiden, men lige nu er det bare nederen, at jeg stadig har pisseondt i halsen og nu også øjenbetændelse. Og at det bare er at vente på at kroppen får mobiliseret et adækvat forsvar.@Koefoed åh nej, det lyder rædselsfuldt. God bedring (nej, autocorrect - ikke "god badering"!)
-
@tanyakaroli tak! Jeg drikker isvand og lige om lidt spiser jeg en pose saltchips og nogle flere pamol. Sikke en fest.
@Koefoed Normalt ville man jo sige “party on”, men ved lige denne her slags fest vil jeg hellere ønske “party off”!
God bedring
-
Det kunne være en lignelse for alt muligt for tiden, men lige nu er det bare nederen, at jeg stadig har pisseondt i halsen og nu også øjenbetændelse. Og at det bare er at vente på at kroppen får mobiliseret et adækvat forsvar.@Koefoed har du fået tjekket om det er halsbetændelse? Både min mand og jeg har lige haft en streptokok-infektion og har været i antibiotikabehandling.
-
@Koefoed har du fået tjekket om det er halsbetændelse? Både min mand og jeg har lige haft en streptokok-infektion og har været i antibiotikabehandling.
@Trine_DK jeg blev podet i mandags og den var desværre negativ. Men tak for at minde mig om muligheden.
-
Det kunne være en lignelse for alt muligt for tiden, men lige nu er det bare nederen, at jeg stadig har pisseondt i halsen og nu også øjenbetændelse. Og at det bare er at vente på at kroppen får mobiliseret et adækvat forsvar.@Koefoed øv, rigtig god bedring Lone.