Altså PRØV lige at se den der "nye" brugte stol ved hjemmearbejdspladsen.
-
Altså PRØV lige at se den der "nye" brugte stol ved hjemmearbejdspladsen. Og jeg sidder virkelig godt på den, det bliver en fornøjelse
-
Altså PRØV lige at se den der "nye" brugte stol ved hjemmearbejdspladsen. Og jeg sidder virkelig godt på den, det bliver en fornøjelse
@MThaastrup Neeeej, hvor er det fint 🤩
Og stolen passer jo perfekt til plakaten! Det giver #hverdagslykke, den slags. -
@MThaastrup Neeeej, hvor er det fint 🤩
Og stolen passer jo perfekt til plakaten! Det giver #hverdagslykke, den slags.@tanyakaroli det var 200 kr. + Transporttid godt givet ud
-
Tillykke med købet!
-
Tillykke med købet!
@folfdk Tak, tak
-
@MThaastrup du fik den! Dejligt.
-
@MThaastrup du fik den! Dejligt.
@hillker JA! Jeg er glad
-
@MThaastrup øj det er et lille skrivebord! Det ser godt ud
-
@MThaastrup øj det er et lille skrivebord! Det ser godt ud
@reynir Jeg bruger det kun til en bærbar og mit headset, så det er bygget ud fra mine specifikke ønsker til at fylde minimum i mit soveværelse