Ok, så er jeg blevet spurgt af min tidligere arbejdsplads om jeg vil komme og træne en superuser i det setup jeg lavede..
-
@folfdk Kommer vel an på om det er noget du har lyst til, først og fremmest
?
@svedigtype
Hovedet på sømmet!!Såøøøøø, hvordan finder man ud af det?
-
@svedigtype
Hovedet på sømmet!!Såøøøøø, hvordan finder man ud af det?
@folfdk Ja, eh, hehe, nu skal du høre ... Jeg tror egentlig sikkert godt du vidste instinktivt med det samme da du fik tilbuddet, om det er noget du har lyst til... Inden du begyndte at tænke over det og overveje for og imod osv ...
-
Ok, så er jeg blevet spurgt af min tidligere arbejdsplads om jeg vil komme og træne en superuser i det setup jeg lavede..
Hvaøøø skal man lige sige til det?!?
Nu begynder det at stramme til og jeg skal komme frem til en beslutning.
Det er jo lidt henad vennetjeneste, og jeg vil det gerne, det er sjovt og spændende.
1100,- for timerne og så maks 15 minutter forberedelse per time?
Jeg synes det er svært at insistere på at få så.mange penge
-
Det er jo lidt henad vennetjeneste, og jeg vil det gerne, det er sjovt og spændende.
@folfdk Jeg er hensat til at citere et ikonisk reklame-slogan her ...
You're worth it.
-
@folfdk hvorfor? Du skal betale for ferie, du har ikke løn under evt sygdom, ej heller div. forsikringer. Den slags koster. Jeg ville gå højere.
Min løn hos mit forrige arbejde har kr. 1000,- eks moms. Det er 10 år siden... -
@folfdk Jeg kan virkelig godt forstå det! Bare husk, at du bibringer virkelig værdifuld viden, som vil spare dem for virkelig mange timer
.
-
@folfdk hvorfor? Du skal betale for ferie, du har ikke løn under evt sygdom, ej heller div. forsikringer. Den slags koster. Jeg ville gå højere.
Min løn hos mit forrige arbejde har kr. 1000,- eks moms. Det er 10 år siden...@klgn
Super god pointe!Jeg havde lige glemt de der "mindre detaljer".
-
@folfdk Jeg kan virkelig godt forstå det! Bare husk, at du bibringer virkelig værdifuld viden, som vil spare dem for virkelig mange timer
.
-
@folfdk Ja, eh, hehe, nu skal du høre ... Jeg tror egentlig sikkert godt du vidste instinktivt med det samme da du fik tilbuddet, om det er noget du har lyst til... Inden du begyndte at tænke over det og overveje for og imod osv ...
@svedigtype
Man skal bare slå plat eller krone. Og så mærke efter, om man føler sig glad eller skuffet over resultatet!
@folfdk -
@folfdk Det virker som en meget lav timepris, hvis du er en af få i DK/verdenen der kan udføre arbejdet for dem.
Du kan altid donere det meste af overskuddet til nogle udsatte/værdige mennesker, hvis dén model passer dig bedre.
Min skilsmisseadvokat kostede kr. 2750/timen, og der er masser af advokater i Danmark.
"If you're good at something, never do it for free." -- The Joker
-
@folfdk Det virker som en meget lav timepris, hvis du er en af få i DK/verdenen der kan udføre arbejdet for dem.
Du kan altid donere det meste af overskuddet til nogle udsatte/værdige mennesker, hvis dén model passer dig bedre.
Min skilsmisseadvokat kostede kr. 2750/timen, og der er masser af advokater i Danmark.
"If you're good at something, never do it for free." -- The Joker
Skidegodt input! Mange tak!