Hvad jeg har lavet i aften?
-
Jeg har fået styr på mit barns 4 kommende adventsgaver (første år uden pakkekalender, yay
).
Okay, lidt tidligt, men jeg har brug for at fordele udgifter lidt ud, og da flere af tingene er oplevelser, skal det købes i god tid.
-
Jeg har fået styr på mit barns 4 kommende adventsgaver (første år uden pakkekalender, yay
).
Okay, lidt tidligt, men jeg har brug for at fordele udgifter lidt ud, og da flere af tingene er oplevelser, skal det købes i god tid.
(og hvis man mangler ideer:
1. Søndag: En længe ønsket axolotl-bamse + næste tegneserie i børneserien "Håndbog for Superhelte"
2. Søndag: Julekalenderen Tinka som teater i Musikhuset inkl. hendes "selvvalgte tante" også
3. Søndag: Creative Space (keramik-cafe)
4. Søndag: Gavekort til Roblox eller Minecraft (efter hendes valg))
-
).
@MThaastrup det er altid godt at være i god tid. Vi har aldrig rigtigt formået det, og været frustrerede over det hvert år
Lader ikke til, at i år bliver meget anderledes -
@MThaastrup det er altid godt at være i god tid. Vi har aldrig rigtigt formået det, og været frustrerede over det hvert år
Lader ikke til, at i år bliver meget anderledes -
(og hvis man mangler ideer:
1. Søndag: En længe ønsket axolotl-bamse + næste tegneserie i børneserien "Håndbog for Superhelte"
2. Søndag: Julekalenderen Tinka som teater i Musikhuset inkl. hendes "selvvalgte tante" også
3. Søndag: Creative Space (keramik-cafe)
4. Søndag: Gavekort til Roblox eller Minecraft (efter hendes valg))
@MThaastrup de er fine, "Håndbog for Superhelte". Gode til målgruppen, taler ikke ned til ungerne og fundamentalt underholdende.
Jeg har lavet alle e-versionerne. -
@MThaastrup de er fine, "Håndbog for Superhelte". Gode til målgruppen, taler ikke ned til ungerne og fundamentalt underholdende.
Jeg har lavet alle e-versionerne.@infonauten De er så fine, Michelle er også begejstret
-
Jeg har lavet alle e-versionerne.@infonauten ebøger er ikke lige mig, men nu er pludselig blevet nysgerrig.
@MThaastrup -
@infonauten ebøger er ikke lige mig, men nu er pludselig blevet nysgerrig.
@MThaastrup@asbjornn @MThaastrup de fås også som fysiske bøger, og det vil jeg klart anbefale lige i dette tilfælde.
-
@asbjornn @MThaastrup de fås også som fysiske bøger, og det vil jeg klart anbefale lige i dette tilfælde.
@infonauten @asbjornn Det er også de fysiske, vi har.