I dag kommer min firma-computer (siger Track &Trace) og jeg glæder mig.
-
I dag kommer min firma-computer (siger Track &Trace) og jeg glæder mig. Så er der lige det med hvornår...
Jeg har købt en Mac Mini M4. Jeg legede med tanken om at gå Linux, men jeg kan ikke overskue at ændre 10+ års vaner og arbejdsgange samtidig med at jeg skal starte firmaet og fortsætte udviklingen af min software. Måske senere.
Min nuværende computer bliver nok server, dels til filer / udvikling, dels til de mere krævende ting som min nuværende server nogle gange kæmper lidt med (Jellyfin transcoding osv). -
I dag kommer min firma-computer (siger Track &Trace) og jeg glæder mig. Så er der lige det med hvornår...
@infonauten
Skal svaret gøre Ulf glad? Eller være realistisk?
Jeg tænkte at det vigtigste var at gøre Ulf glad, så har stemt ud fra dette.
-
Jeg har købt en Mac Mini M4. Jeg legede med tanken om at gå Linux, men jeg kan ikke overskue at ændre 10+ års vaner og arbejdsgange samtidig med at jeg skal starte firmaet og fortsætte udviklingen af min software. Måske senere.
Min nuværende computer bliver nok server, dels til filer / udvikling, dels til de mere krævende ting som min nuværende server nogle gange kæmper lidt med (Jellyfin transcoding osv).@infonauten godt valg. Jeg kunne heller ikke bare skifte lige over til mit lydarbejde, når min proces er så afhængig af det workflow som følger med valget af os og software.
-
@infonauten godt valg. Jeg kunne heller ikke bare skifte lige over til mit lydarbejde, når min proces er så afhængig af det workflow som følger med valget af os og software.
@mosgaard Nogle gange er der bare nogle ting, der er svære at flytte,
-
@mosgaard Nogle gange er der bare nogle ting, der er svære at flytte,
@infonauten @mosgaard Helt enig med jer begge. Hvilket er grunden til, at jeg stadig har en intention om at få sat dual-boot op på begge mine hjemme-computere, så jeg kan skifte over gradvis - det handler bare om at finde tiden + en guide, jeg tror jeg kan finde ud af at følge...

-
@infonauten @mosgaard Helt enig med jer begge. Hvilket er grunden til, at jeg stadig har en intention om at få sat dual-boot op på begge mine hjemme-computere, så jeg kan skifte over gradvis - det handler bare om at finde tiden + en guide, jeg tror jeg kan finde ud af at følge...

-

@jwcph @infonauten @mosgaard dual boot kan være smart, men jeg har fravalgt det på min macbook pro, af pladshensyn. Min harddisk er kun på 512GB, så jeg synes ikke jeg vil rutte med pladsen.
Nu var det også fordi jeg havde brug for en gammel Windows distro, til min elektriske strikkemaskine, samt nogle broderiprogrammer, der også kun kan køre i Windows 🤬
Jeg kører det i stedet fra en gammel surface pro.
-
Det blev 5. mulighed, "Lige over middag" der vandt.
-
Det blev 5. mulighed, "Lige over middag" der vandt.
@infonauten Men det vil så sige, at du sidder med duften af nyt grej mellem fingrene?! 🥳
-
@infonauten Men det vil så sige, at du sidder med duften af nyt grej mellem fingrene?! 🥳
@tofticles oh yeah.