er du punk nok?
-
@anport hallå, det er ikke en konkurrence. Men ja.
@infonauten 1) findes den glade punker? 2) eller er den “originale” punker trist og altid nihilistisk anlagt?
-
@anport Jeg deler gerne mere punkmusik, men jeg skal ærligt indrømme at jeg er mere ovre i metal.
@fanden jeg tænkte nu mere på (ja, jeg ved godt du ikke kan tankelæse) hele ‘fuck the establishment’-stemningen, der ofte flyder i min tidslinje her på denne app. Det er dog ganske forfriskende og inspirerende. Nogen og noget stritter imod. Det ulmer.
-
@fanden jeg tænkte nu mere på (ja, jeg ved godt du ikke kan tankelæse) hele ‘fuck the establishment’-stemningen, der ofte flyder i min tidslinje her på denne app. Det er dog ganske forfriskende og inspirerende. Nogen og noget stritter imod. Det ulmer.
@anport Joh. Og så er en stor del af helvedes indvånere midaldrende røvhuller som os, der faktisk kan huske første punk-periode...
-
er du punk nok?
@anport man er aldrig helt solarpunk nok vel? Men altid på vej.
-
@anport man er aldrig helt solarpunk nok vel? Men altid på vej.
@pms altid på vej, ja, hvad skal det dog ikke ende med

-
@infonauten 1) findes den glade punker? 2) eller er den “originale” punker trist og altid nihilistisk anlagt?
@anport jeg tror man ofte bliver trist som utopisk anlagt idealist i vores nuværende verdensorden. Men samtidig er der grundlag for stor glæde.
-
@anport jeg tror man ofte bliver trist som utopisk anlagt idealist i vores nuværende verdensorden. Men samtidig er der grundlag for stor glæde.
@infonauten ja, man skal huske på at tillade sig selv at være glad og grine lidt, ellers bliver man nok bare hurtigt gammel og bitter …
-
@infonauten ja, man skal huske på at tillade sig selv at være glad og grine lidt, ellers bliver man nok bare hurtigt gammel og bitter …
@anport ja, der skal brændstof på tanken, ellers brænder man ud.
-
@anport ja, der skal brændstof på tanken, ellers brænder man ud.
@infonauten … og afklippede tånegle så man kan bygge sin egen indre følgesvend, en GlædesGolem
-
@infonauten … og afklippede tånegle så man kan bygge sin egen indre følgesvend, en GlædesGolem
@anport tånegle, ørevoks og pubeshår, hvis man er i det humør.
-
@pms altid på vej, ja, hvad skal det dog ikke ende med

@anport døden tror jeg.
-
@anport døden tror jeg.
@pms måske en genfødsel som brun planet i det ydre ydre rum?