Jeg fik lige tanken at min ydelse jo ikke nødvendigvis er begrænset af sprog - jeg kan næsten lige så let lave en f.eks. tysk eller engelsk e-bog som en dansk.
-
Jeg fik lige tanken at min ydelse jo ikke nødvendigvis er begrænset af sprog - jeg kan næsten lige så let lave en f.eks. tysk eller engelsk e-bog som en dansk.
Men så er der det med regnskab - er der nogen af jer, der sælger ydelser til andre EU-lande og i den forbindelse har input? -
F folfdk@helvede.net shared this topic
-
Men så er der det med regnskab - er der nogen af jer, der sælger ydelser til andre EU-lande og i den forbindelse har input?@infonauten ja! Det er relativt ligetil synes jeg. Kan godt gå det igennem for dig, men det sværeste er næsten at man skal huske at rapportere EU-salg uden moms separat fra ens moms-indberetning. Ellers skylder man 80 kr og der kommer renter på hvilket er irriterende for ens regnskab.
En fordel ved at købe danske ydelser og primært sælge ydelser til andre EU-lande er at man får moms tilbage og ikke skal bekymre sig over at indbetale på skattekontoen på det rette tidspunkt.