Inden jeg kaster mig ud i det helvedeshul, som søgning på internettet er blevet til, vil jeg lige høre herinde:er der nogen af jer, der kender til en stock photo-tjeneste, der ikke indeholder AI-genereret indhold?
-
Inden jeg kaster mig ud i det helvedeshul, som søgning på internettet er blevet til, vil jeg lige høre herinde:
er der nogen af jer, der kender til en stock photo-tjeneste, der ikke indeholder AI-genereret indhold? Eller hvor man i det mindste kan filtrere det fra? -
Inden jeg kaster mig ud i det helvedeshul, som søgning på internettet er blevet til, vil jeg lige høre herinde:
er der nogen af jer, der kender til en stock photo-tjeneste, der ikke indeholder AI-genereret indhold? Eller hvor man i det mindste kan filtrere det fra?@infonauten Jeg bruger creative commons - typisk Wikimedia til gængse fotos - men ved ikke om den er specifik nok til det du skal bruge det til?
-
@infonauten Jeg bruger creative commons - typisk Wikimedia til gængse fotos - men ved ikke om den er specifik nok til det du skal bruge det til?
@tofticles hvorfor glemmer jeg altid wikimedia? Tak for at minde mig om det.
-
@tofticles hvorfor glemmer jeg altid wikimedia? Tak for at minde mig om det.
@infonauten Ingen årsag
- det er det vi har Helvede til - outsourcing af fælles hukommelse.